Kyberšikana v prostředí ZŠ s ohledem na děti mladšího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kyberšikana v prostředí ZŠ s ohledem na děti mladšího školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Božik, Roman
dc.contributor.author Zahnašová, Eliška
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:11Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:11Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52660
dc.description.abstract Diplomová práce s názvem "Kyberšikana v prostředí ZŠ s ohledem na děti mladšího školního věku" nepojednává pouze o kyberšikaně, ale i o šikaně, která je s ní úzce spojena. Vzhledem k rozmachu a běžné dostupnosti telekomunikačních prostředků jé téma kyberšikana čím dál častější na všech základních školách a je globálním problémem. Teoretická část popisuje základní poznatky a vymezení o šikaně i kyberšikaně, stručnou prevenci a také význam minimálních preventivních programů. Diplomová práce je zaměřena kvantitativně a byla prováděna za pomocí dotazníkového šetření a také analýzy minimálních preventivních programů zkoumaných škol. Cílem empirické části je zjistit výskyt a také osobní zkušenost žáků mladšího školního věku s šikanou a kyberšikanou a také nahlédnout na aktivity minimálních preventivních programů, které jsou vázány na mladší školní věk dětí.
dc.format 101 s. (114 872)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject šikana cs
dc.subject kyberšikana cs
dc.subject minimální preventivní program cs
dc.subject bullying en
dc.subject cyberbullying en
dc.subject minimum prevention program en
dc.title Kyberšikana v prostředí ZŠ s ohledem na děti mladšího školního věku
dc.title.alternative Cyberbullying in the Primary School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Plisková, Barbora
dc.date.accepted 2023-05-15
dc.description.abstract-translated The diploma thesis entitled "Cyberbullying in the primary school environment with regard to children of younger school age" does not only discuss cyberbullying, but also bullying, which is closely related to it. Due to the growth and common availability of telecommunication means, the topic of cyberbullying is becoming more and more common in all elementary schools and is a global problem. The theoretical part describes basic knowledge and definitions of bullying and cyberbullying, brief prevention and also the importance of minimal prevention programs. The diploma thesis is quantitatively focused and was carried out with the help of a questionnaire survey as well as an analysis of the minimal preventive programs of the examined schools. The aim of the empirical part is to find out the incidence and also the personal experience of younger schoolaged pupils with bullying and cyberbullying, as well as to look into the activities of minimal preven-tive programs that are linked to younger schoolaged children.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 63247
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
zahnašová_2023_dp.pdf 2.582Mb PDF View/Open None
zahnašová_2023_op.docx 27.81Kb Unknown View/Open None
zahnašová_2023_vp.docx 26.61Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account