Percepce souvislé pedagogické praxe studentů závěrečného ročníku v coronavirové době
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gavora, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Žárská, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:11Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:11Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52656
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce zkoumá souvislou pedagogickou praxi studentů posledního ročníku učitelství pro první stupeň v období koronavirové pandemie. Teoretická část byla vypracována na základě studia odborné literatury a součásti teoretické části je zmíněn výzkum, který byl již realizován a pro diplomovou práci byl klíčovým zdrojem pro řešení praktické části. Praktická část byla zaměřena na percepci studentů ze souvislé pedagogické praxe. Tato percepce byla získána pomocí kvalitativního a kvantitativního výzkumu, kdy u kvalitativního výzkumu byla použita metoda narativního interview, a u kvantitativního výzkumu se jednalo o metodu škálového dotazníku. |
|
dc.format |
75 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pedagogická praxe
|
cs |
dc.subject |
souvislá pedagogická praxe
|
cs |
dc.subject |
reflexe
|
cs |
dc.subject |
sebereflexe
|
cs |
dc.subject |
covid - 19
|
cs |
dc.subject |
pedagogical practice
|
en |
dc.subject |
countinous pedagogical practices
|
en |
dc.subject |
reflection
|
en |
dc.subject |
self-reflection
|
en |
dc.subject |
covid - 19
|
en |
dc.title |
Percepce souvislé pedagogické praxe studentů závěrečného ročníku v coronavirové době |
|
dc.title.alternative |
Perception of the Students´ Continuous Pedagogical Practice in the Final Year of Study during the Corona Pandemic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pacholík, Viktor |
|
dc.date.accepted |
2023-05-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis examines the countinous pedagogical practice of students in the last year of the study programme of teaching for the first grade during the coronavirus pandemic. The theoretical part was developed on the basis of the study of professional literature, and the theoretical part mentions the research that was already carried out and was a key source for solving the practical part for the diploma thesis. The practical part was focused on student 's perception of countinous pedagogical practice. This perception was obtained through qualitative and quantitative research. This perception was obtained throught qualitative and quantitative research. While the qualitative research used the narrative interview method, the quantitative research used the scale questionnaire method. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
63249
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account