Angažovanost pracovníků pomáhajících profesí u generace Z
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Pleváková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:11Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:11Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52649
|
|
dc.description.abstract |
Angažovanost ovlivňuje celkovou výslednou podobu odvedené práce a také prosperitu organizace. Má přitom pozitivní dopad nejen na organizaci, ale poskytuje benefity také pracovníkovi. Pokud víme, co angažovanost ovlivňuje, můžeme díky výsledkům měření podnikat kroky k jejímu zvyšování. Pomáhající profese spojuje zaměření na potřeby a pomoc jedinci. Důležité jsou kromě kvalifikace pracovníka také jeho osobnost, vztah s klientem, ale i míra jeho angažovanosti. Proto je relevantní zabývat se jevem angažovanosti také u pracovníků v této oblasti. Pomocí dotazníku složeného z dotazníků UWES a GALLUP Q12 zjišťujeme míru angažovanosti pracovníků u pomáhajících profesí spadajících do generace Z, tedy aktuálně nejmladších na trhu práce. Výsledky ukazují, že jejich angažovanost se pohybuje v průměrných hodnotách, ať už zjišťujeme celkovou míru angažovanosti, nebo zkoumáme oblasti vitality, oddanosti a pohlcení. |
|
dc.format |
66 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
angažovanost pracovníků
|
cs |
dc.subject |
pomáhající profese
|
cs |
dc.subject |
pomáhání
|
cs |
dc.subject |
generace Z
|
cs |
dc.subject |
kompetence pomáhajícího
|
cs |
dc.subject |
zvyšování angažovanosti
|
cs |
dc.subject |
employee engagement
|
en |
dc.subject |
helping professions
|
en |
dc.subject |
helping
|
en |
dc.subject |
generation Z
|
en |
dc.subject |
helper's competences
|
en |
dc.subject |
increasing engagement
|
en |
dc.title |
Angažovanost pracovníků pomáhajících profesí u generace Z |
|
dc.title.alternative |
Involvement of Workers in Helping Professions among Generation Z |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Martincová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2023-05-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
Engagement affects the overall form of the performed work and the prosperity of the organization. Engagement has benefits and positive impact on the organization as well as on employees. Knowing the factors of engagement provides the ability of taking steps leading to increased engagemnt. The helping professions are characterised by focusing on individual needs and helping to other. There is a big importance of qualification of epmloyee, his personality, relationship with the client, but also engagement. Therefore, it is important to deal with the phenomenon of engagement among workers in this area as well. Using a questionnaire composed of UWES and GALLUP Q12 questionnaires, we determine the degree of engagement of employees in helping professions acress the Generation Z, which are currently the youngest on the labor market. The results show that their engagement is in the average range, whether we examine the overall level of engagement or the areas of vitality, dedication and absorption. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
64418
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account