Angažovanost pracovníků pomáhajících profesí u generace Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Angažovanost pracovníků pomáhajících profesí u generace Z

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Pleváková, Veronika
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:11Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:11Z
dc.date.issued 2023-01-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52649
dc.description.abstract Angažovanost ovlivňuje celkovou výslednou podobu odvedené práce a také prosperitu organizace. Má přitom pozitivní dopad nejen na organizaci, ale poskytuje benefity také pracovníkovi. Pokud víme, co angažovanost ovlivňuje, můžeme díky výsledkům měření podnikat kroky k jejímu zvyšování. Pomáhající profese spojuje zaměření na potřeby a pomoc jedinci. Důležité jsou kromě kvalifikace pracovníka také jeho osobnost, vztah s klientem, ale i míra jeho angažovanosti. Proto je relevantní zabývat se jevem angažovanosti také u pracovníků v této oblasti. Pomocí dotazníku složeného z dotazníků UWES a GALLUP Q12 zjišťujeme míru angažovanosti pracovníků u pomáhajících profesí spadajících do generace Z, tedy aktuálně nejmladších na trhu práce. Výsledky ukazují, že jejich angažovanost se pohybuje v průměrných hodnotách, ať už zjišťujeme celkovou míru angažovanosti, nebo zkoumáme oblasti vitality, oddanosti a pohlcení.
dc.format 66
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject angažovanost pracovníků cs
dc.subject pomáhající profese cs
dc.subject pomáhání cs
dc.subject generace Z cs
dc.subject kompetence pomáhajícího cs
dc.subject zvyšování angažovanosti cs
dc.subject employee engagement en
dc.subject helping professions en
dc.subject helping en
dc.subject generation Z en
dc.subject helper's competences en
dc.subject increasing engagement en
dc.title Angažovanost pracovníků pomáhajících profesí u generace Z
dc.title.alternative Involvement of Workers in Helping Professions among Generation Z
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Martincová, Jana
dc.date.accepted 2023-05-15
dc.description.abstract-translated Engagement affects the overall form of the performed work and the prosperity of the organization. Engagement has benefits and positive impact on the organization as well as on employees. Knowing the factors of engagement provides the ability of taking steps leading to increased engagemnt. The helping professions are characterised by focusing on individual needs and helping to other. There is a big importance of qualification of epmloyee, his personality, relationship with the client, but also engagement. Therefore, it is important to deal with the phenomenon of engagement among workers in this area as well. Using a questionnaire composed of UWES and GALLUP Q12 questionnaires, we determine the degree of engagement of employees in helping professions acress the Generation Z, which are currently the youngest on the labor market. The results show that their engagement is in the average range, whether we examine the overall level of engagement or the areas of vitality, dedication and absorption.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 64418
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
pleváková_2023_dp.pdf 1.152Mb PDF View/Open None
pleváková_2023_op.docx 17.42Kb Unknown View/Open None
pleváková_2023_vp.docx 27.91Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account