Motivace žáků 2. stupně ZŠ v procesu učení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivace žáků 2. stupně ZŠ v procesu učení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrnčiříková, Zuzana
dc.contributor.author Červenka, Martin
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:10Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:10Z
dc.date.issued 2023-01-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52643
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá motivací k učení u žáků druhého stupně na základních školách ve Zlínském kraji, konkrétněji v motivaci zjišťuje poměr mezi potřebou úspěšného výkonu a potřebou vyhnout se neúspěchu. Ve své teoretické části se zabývá dosavadními poznatky motivace, motivace k učení a vlivy motivačních činitelů. Praktická část je orientována na empirický výzkum, který je tvořen dotazníkovým šetřením a interpretací dat. Závěrem diplomová práce ověřuje hypotézy, které se zabývají vlivem rodinného prostředí a dalších socioekonomických činitelů na školní výkonovou motivaci žáků. Zároveň ověřuje i samotný vliv obou potřeb školní výkonové motivace na školní prospěch žáků.
dc.format 78 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject motivace cs
dc.subject prospěch cs
dc.subject žák cs
dc.subject rodinné prostředí cs
dc.subject trávení volného času cs
dc.subject motivation en
dc.subject achievement en
dc.subject pupil en
dc.subject family environment en
dc.subject leisure time en
dc.title Motivace žáků 2. stupně ZŠ v procesu učení
dc.title.alternative Upper Primary School Pupils´ Motivation in the Learning Process
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Včelařová, Hana
dc.date.accepted 2023-05-15
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the motivation to learn of second grade pupils in primary schools in the Zlín region, more specifically in motivation it investigates the relationship between the need for successful performance and the need to avoid failure. In its theoretical part it deals with the existing knowledge of motivation, motivation to learn and the effects of motivational factors. The practical part focuses on empirical research, which consists of a questionnaire survey and data interpretation. Finally, the thesis tests hypotheses that address the influence of family environment and other socioeconomic factors on students' school performance motivation. It also verifies the effect of the two needs of school performance motivation on pupils' school performance itself.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 64359
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
červenka_2023_dp.pdf 2.092Mb PDF View/Open None
červenka_2023_op.docx 16.41Kb Unknown View/Open None
červenka_2023_vp.docx 17.53Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account