Angažovanost studentů sociální pedagogiky v procesu učení se
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Peterková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:10Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:10Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52633
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se angažovaností studentů sociální pedagogiky v procesu učení se. Cílem práce je zjistit, jaká je míra angažovanosti u studentů sociální pedagogiky v procesu učení se, a zároveň určit, jaké oblasti jsou důležité k jejímu rozvoji. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na vymezení angažovanosti studentů a vzdělávacího prostředí vysokých škol. Empirická část diplomové práce se zaměřuje na analýzu a interpretaci kvantitativního šetření a zjišťuje míru angažovanosti studentů sociální pedagogiky v procesu učení se prostřednictvím dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
73 s. (135 753 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
angažovanost
|
cs |
dc.subject |
studenti sociální pedagogiky
|
cs |
dc.subject |
proces učení se
|
cs |
dc.subject |
prostředí vysokých škol
|
cs |
dc.subject |
engagement
|
en |
dc.subject |
students of social pedagogy
|
en |
dc.subject |
learning process
|
en |
dc.subject |
universities environment
|
en |
dc.title |
Angažovanost studentů sociální pedagogiky v procesu učení se |
|
dc.title.alternative |
Engagement of Social Pedagogy Students in the Learning Process |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2023-05-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis has a theoretical-empirical character and deals with the engagement of social pedagogy students in the learning process. The aim of the thesis is to find out what is the level of engagement of social pedagogy students in the learning process, and also to determine what areas are important for its development. The theoretical part of the thesis focuses on defining student engagement and the learning environment of higher education institutions. The empirical part of the thesis focuses on the analysis and interpretation of the quantitative investigation and determines the level of engagement of social pedagogy students in the learning process through a questionnaire survey. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
64416
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account