Přínosy a rizika distančního vzdělávání na prvním stupni ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přínosy a rizika distančního vzdělávání na prvním stupni ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.author Fabíková, Nikol
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:09Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:09Z
dc.date.issued 2022-11-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52629
dc.description.abstract Tématem práce je zjištění efektivnosti a možností distančního vzdělávání realizovaného na prvních stupních základních škol ve vztahu k tomu, jaké přínosy a rizika mohou žákům, jejich rodičům, eventuálně i učitelům přinášet. Cílem práce je identifikovat hlavní přínosy a rizika distančního vzdělávání u žáků prvního stupně základních škol z pohledu učitelů a rodičů. Rodiče, ale i učitelé účastnící se výzkumu potvrzují, že distanční vzdělávání může být smysluplná i na prvních stupních základních škol. Žákům může pomoci s jejich schopnostmi práce s počítačem, práce s informacemi a dle zažitých zkušeností se podílelo také na zlepšení vztahů s rodiči. Za rizika lze považovat omezení sociálních kontaktů, zhoršení možnosti individuálního přístupu aj.
dc.format 108
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Distanční vzdělávání cs
dc.subject koronavirus cs
dc.subject pandemie cs
dc.subject první stupeň cs
dc.subject sociální kontakty cs
dc.subject coronavirus en
dc.subject elementary school en
dc.subject online lessons en
dc.subject pandemic en
dc.subject social contacts en
dc.title Přínosy a rizika distančního vzdělávání na prvním stupni ZŠ
dc.title.alternative Benefits and risks of distance learning at the first stage of elementary school
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Čech, Tomáš
dc.contributor.referee Najvar, Petr
dc.date.accepted 2023-03-30
dc.description.abstract-translated The topic of this thesis is finding out the efficiency and possibilities of online lessons taught at elementary schools concerning their benefits and risks brought to the pupils, their parents and the teachers. The aim of this work is to identify the main benefits and risks of online teaching for primary school students from the perspective of teachers and parents. They all confirm that online lessons can be meaningful even at elementary schools. They can help pupils with their ICT skills, work with information and according to experience it also contributes to improving the relationship with the parents. Reducing social contacts, worsening the possibilities of an individual approach etc. can be considered risks.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name PhDr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.identifier.stag 63488
dc.date.submitted 2023-02-17


Files in this item

Files Size Format View Description
fabíková_2023_dp.pdf 2.697Mb PDF View/Open None
fabíková_2023_op.docx 28.65Kb Unknown View/Open None
fabíková_2023_op.docx 0bytes Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account