Projekt implementace multibrandové strategie ve společnosti Continental AG v oblasti nákladních pneumatik se zaměřením na region Severní a Jižní Ameriky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Heger, Libor
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T10:47:23Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:21Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5260
|
|
dc.description.abstract |
Diplomový projekt implementace multibrandové strategie v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG se soustředí na řízení značek Continental a General Tire v regionu Severní a Jižní Ameriky. Diplomová práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoretické části je proveden rozbor literárních pramenů. Druhá část, praktická, se zabývá analýzou portfolia značek, současným manažerským přístupem k řízení značek a strategickou orientací firmy. Výsledkem projektu je víceznačková strategie pro firmu Continental Amerika, která podporuje navrhované posílení pozice značek v regionu Severní a Jižní Ameriky. |
cs |
dc.format |
78 s. |
cs |
dc.format.extent |
1321300 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2010 |
|
dc.subject |
brand management
|
cs |
dc.subject |
pozice značky
|
cs |
dc.subject |
multibrandová strategie
|
cs |
dc.subject |
brand management
|
en |
dc.subject |
brand positioning
|
en |
dc.subject |
multibranding strategy
|
en |
dc.title |
Projekt implementace multibrandové strategie ve společnosti Continental AG v oblasti nákladních pneumatik se zaměřením na region Severní a Jižní Ameriky |
cs |
dc.title.alternative |
Project of multibrand strategy implementation in truck tire business unit of Continental AG with focus on North and South America |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kučera, Karel |
|
dc.date.accepted |
2008-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma project of multibrand strategy implementation in truck tire business unit of Continental AG focuses on management of Continental and General Tire brands in North and South America. Diploma project is divided into two main parts. In the first part, relevant existing literature was researched and studied. In the second part, brand positioning, the management style and strategic company orientation was analyzed. Competitive multibrand strategy of Continental America is result of this project. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8413
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account