Projekt implementace multibrandové strategie ve společnosti Continental AG v oblasti nákladních pneumatik se zaměřením na region Severní a Jižní Ameriky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt implementace multibrandové strategie ve společnosti Continental AG v oblasti nákladních pneumatik se zaměřením na region Severní a Jižní Ameriky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Heger, Libor
dc.date.accessioned 2010-07-16T10:47:23Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:21Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5260
dc.description.abstract Diplomový projekt implementace multibrandové strategie v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG se soustředí na řízení značek Continental a General Tire v regionu Severní a Jižní Ameriky. Diplomová práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoretické části je proveden rozbor literárních pramenů. Druhá část, praktická, se zabývá analýzou portfolia značek, současným manažerským přístupem k řízení značek a strategickou orientací firmy. Výsledkem projektu je víceznačková strategie pro firmu Continental Amerika, která podporuje navrhované posílení pozice značek v regionu Severní a Jižní Ameriky. cs
dc.format 78 s. cs
dc.format.extent 1321300 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2010
dc.subject brand management cs
dc.subject pozice značky cs
dc.subject multibrandová strategie cs
dc.subject brand management en
dc.subject brand positioning en
dc.subject multibranding strategy en
dc.title Projekt implementace multibrandové strategie ve společnosti Continental AG v oblasti nákladních pneumatik se zaměřením na region Severní a Jižní Ameriky cs
dc.title.alternative Project of multibrand strategy implementation in truck tire business unit of Continental AG with focus on North and South America en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kučera, Karel
dc.date.accepted 2008-06-02
dc.description.abstract-translated Diploma project of multibrand strategy implementation in truck tire business unit of Continental AG focuses on management of Continental and General Tire brands in North and South America. Diploma project is divided into two main parts. In the first part, relevant existing literature was researched and studied. In the second part, brand positioning, the management style and strategic company orientation was analyzed. Competitive multibrand strategy of Continental America is result of this project. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8413
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
heger_2008_dp.pdfBlocked 1.260Mb PDF View/Open
heger_2008_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
heger_2008_op.pdf 55.89Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account