Intelektově nadané děti na základním stupni vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Intelektově nadané děti na základním stupni vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Bittnerová, Jitka
dc.date.accessioned 2010-07-16T10:41:47Z
dc.date.available 2010-07-16T10:41:47Z
dc.date.issued 2008-05-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5251
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na problematiku nadaného dítěte na základní škole a na možnosti výchovně-vzdělávací práce s nadanými žáky. V teoretické části jsem se zabývala pojmem nadání, modely nadání, charakteristickými znaky talentovaného dítěte a možnostmi podpory nadání. V praktické části jsem průzkumným šetřením zjišťovala znalosti učitelů a jejich přístup k problematice nadaných dětí. cs
dc.format 79 s., 20 s. příloh cs
dc.format.extent 2256950 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject nadání cs
dc.subject nadané dítě cs
dc.subject specifika nadání cs
dc.subject projevy nadání cs
dc.subject charakteristiky nadání cs
dc.subject možnosti vzdělávání nadaných cs
dc.subject talent en
dc.subject talent en
dc.subject gifted child en
dc.subject manifestations of talent en
dc.subject identify of talent en
dc.subject characteristics of talent en
dc.subject possibilities education of gifted pupils en
dc.title Intelektově nadané děti na základním stupni vzdělávání cs
dc.title.alternative Intellectually talented children in primary school en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Musil, Jiří
dc.date.accepted 2008-06-16
dc.description.abstract-translated The Bachelor's thesis deals with problems of talent child in primary school and posibility of pedagogical and educational work with a talented pupil. In the theoretic part of this work I examined the concept of talent, the models of talent and characteristics of these pupils. After I examined the possibility of educationally-instructional work. In the practical part I used a questionnaire to find out the knowledge of teachers and their access to the problems of talented children. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 7834
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A
local.subject pedagogika nadaných cs
local.subject gifted education en


Files in this item

Files Size Format View
bittnerová_2008_bp.pdfBlocked 2.152Mb PDF View/Open
bittnerová_2008_vp.doc 38Kb Microsoft Word View/Open
bittnerová_2008_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account