dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Bittnerová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T10:41:47Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T10:41:47Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5251
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku nadaného dítěte na základní škole a na možnosti výchovně-vzdělávací práce s nadanými žáky. V teoretické části jsem se zabývala pojmem nadání, modely nadání, charakteristickými znaky talentovaného dítěte a možnostmi podpory nadání. V praktické části jsem průzkumným šetřením zjišťovala znalosti učitelů a jejich přístup k problematice nadaných dětí. |
cs |
dc.format |
79 s., 20 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2256950 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
nadání
|
cs |
dc.subject |
nadané dítě
|
cs |
dc.subject |
specifika nadání
|
cs |
dc.subject |
projevy nadání
|
cs |
dc.subject |
charakteristiky nadání
|
cs |
dc.subject |
možnosti vzdělávání nadaných
|
cs |
dc.subject |
talent
|
en |
dc.subject |
talent
|
en |
dc.subject |
gifted child
|
en |
dc.subject |
manifestations of talent
|
en |
dc.subject |
identify of talent
|
en |
dc.subject |
characteristics of talent
|
en |
dc.subject |
possibilities education of gifted pupils
|
en |
dc.title |
Intelektově nadané děti na základním stupni vzdělávání |
cs |
dc.title.alternative |
Intellectually talented children in primary school |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Musil, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2008-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor's thesis deals with problems of talent child in primary school and posibility of pedagogical and educational work with a talented pupil. In the theoretic part of this work I examined the concept of talent, the models of talent and characteristics of these pupils. After I examined the possibility of educationally-instructional work. In the practical part I used a questionnaire to find out the knowledge of teachers and their access to the problems of talented children. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
7834
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
pedagogika nadaných
|
cs |
local.subject |
gifted education
|
en |