Title: | Zralé generace a hmotné produkty Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace |
Author: | Bačuvčík, Radim |
ISBN: | 978-80-7678-215-0 |
DOI: | 10.7441/978-80-7678-215-0 |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/52486 |
Date: | 2023-12-12 |
Publisher: |
|
Page count: |
|
Availability: | Bez omezení |
Abstrakt:
Tato monografie je zaměřena na jeden ze zmíněných devatenácti okruhů, jímž jsou preference v oblasti hmotných produktů, které jsou zde specificky zkoumány ve skupině osob ve věku nad 50 let (včetně). Jsou zde samozřejmě prezentovány výsledky všech sledovaných okruhů (kapitola 3), oblast hmotných produktů je nicméně analyzována do větších podrobností (kapitoly 4, kde jsou analyzovány rozdíly v preferencích u různých demografických a geografických skupin, a 5, kde je představena behaviorálně orientovaná spotřebitelská typologie), je však zkoumán i vztah k okruhům ostatním (což se děje zejména v Příloze I.).
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
Radim_Bacuvcik_ ... a_hmotne_produkty_2023.pdf | 26.11Mb |
View/ |