Zralé generace a hmotné produkty Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zralé generace a hmotné produkty Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace

Show full item record

Thumbnail
Title: Zralé generace a hmotné produkty Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace
Author: Bačuvčík, Radim
ISBN: 978-80-7678-215-0
DOI: 10.7441/978-80-7678-215-0
URI: http://hdl.handle.net/10563/52486
Date: 2023-12-12
Publisher: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Page count: 845
Availability: Bez omezení


Abstrakt:

Tato monografie je zaměřena na jeden ze zmíněných devatenácti okruhů, jímž jsou preference v oblasti hmotných produktů, které jsou zde specificky zkoumány ve skupině osob ve věku nad 50 let (včetně). Jsou zde samozřejmě prezentovány výsledky všech sledovaných okruhů (kapitola 3), oblast hmotných produktů je nicméně analyzována do větších podrobností (kapitoly 4, kde jsou analyzovány rozdíly v preferencích u různých demografických a geografických skupin, a 5, kde je představena behaviorálně orientovaná spotřebitelská typologie), je však zkoumán i vztah k okruhům ostatním (což se děje zejména v Příloze I.).

Files in this item

Files Size Format View
Radim_Bacuvcik_ ... a_hmotne_produkty_2023.pdf 26.11Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account