dc.contributor.advisor |
Obšil, Přemysl
|
|
dc.contributor.author |
Soukupová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T10:31:34Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T10:31:34Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5232
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je prezentovat návrh marketingové strategie společnosti Rhinoceros,a.s Na toto řešení nechť je nahlíženo jako na projekt tvůrčího řešení situace, neboť tato forma, v praxi realitních společností, dosud všeobecně chybí. Podstatou práce je prokázat schopnost samostatného popisu, analýzy a komplexního zhodnocení manažerského" problému" a návrh marketingového řešení. V první části byly soustředěny teoretické poznatky o strategickém marketingu, marketingovém plánování a marketingovém plánu. Druhá část obsahuje analýzu a projekt. Situační analýza, potom podklady k hodnocení ob-lastí a skutečností, které mají vazbu na realizaci marketingového strategického plánu. Pro-jektová část obsahuje marketingové cíle. Ve finální části projektu je navržen informační systém, volba trhu, cenová strategie, komunikační strategie, distribuční strategie, základní strategické orientace a marketingový audit a analýza prodeje. |
cs |
dc.format |
83 s., 4 s. |
cs |
dc.format.extent |
3005765 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
realitní trh
|
cs |
dc.subject |
marketingový strategický plán
|
cs |
dc.subject |
Swot analýza
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
real estate market
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové strategie společnosti Rhino-ceros, a.s. Realitní divize Avareal |
cs |
dc.title.alternative |
Concept of the marketing strategy of the company Rhinoceros, a.s. real estate division Avareal. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2008-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to present a concept of marketing strategy of the company Rhino-ceros,a.s. The merit of this thesis is to prove the ability to describe, analyse and evaluate a managerial "problem" and to suggest a marketing solution. The first part of this thesis gathers the knowledge of marketing, marketing planning and marketing plan. The sekond part of this thesis includes the analysis and the project.The situation analysis gives the information needed to evaluace the matters which have any connection with the realization of the marketing strategy plan. The project part of this thesis includes marketing goals. In the final part of the project there is suggested the information systém, the market choice, the price strategy,communications strategy, distribution strategy, the basic strategic orientation and marketing audit and the analysis of sales. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8320
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
C |
|