Analýza úspěšnosti České republiky po vstupu do EU a její vnímání v oblasti podnikatelské a laické veřejnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Pastorková, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T10:22:23Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T10:22:23Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5209
|
|
dc.description.abstract |
Táto bakalářská práce se zabývá situaci v České republice před a po vstupu do Evropské unie. Teoretická část práce seznamuje s historii EU a vysvětluje makroekonomické ukazatele a jejich protikladnost. Druhá část analyzuje jednotlivé ukazatele v praxi a seznamuje s výsledky marketingového průzkumu, který se zaměřuje na názory respondenta na situaci po vstupu do EU. |
cs |
dc.format |
82 s., 28 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2393285 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Evropská unie
|
cs |
dc.subject |
makroekonomické ukazovatele
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
the European union
|
en |
dc.subject |
macro-economic indicators
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza úspěšnosti České republiky po vstupu do EU a její vnímání v oblasti podnikatelské a laické veřejnosti |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of the Czech republic's productivity after the entrance to the EU and it's perception in the business and public sphere |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ladová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2008-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the situation in the Czech republic before and after the entrance to the European union. The theoretical part presents the history of the EU and explains some macro-economic indicators and their contrariness. The second part analyses these individual indicators in practice and presents the results of the marketing research which is focusing on informant' ideas of the situation after the entrance to the EU. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9763
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-21 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account