Analýza úspěšnosti České republiky po vstupu do EU a její vnímání v oblasti podnikatelské a laické veřejnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza úspěšnosti České republiky po vstupu do EU a její vnímání v oblasti podnikatelské a laické veřejnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Pastorková, Ivana
dc.date.accessioned 2010-07-16T10:22:23Z
dc.date.available 2010-07-16T10:22:23Z
dc.date.issued 2008-05-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5209
dc.description.abstract Táto bakalářská práce se zabývá situaci v České republice před a po vstupu do Evropské unie. Teoretická část práce seznamuje s historii EU a vysvětluje makroekonomické ukazatele a jejich protikladnost. Druhá část analyzuje jednotlivé ukazatele v praxi a seznamuje s výsledky marketingového průzkumu, který se zaměřuje na názory respondenta na situaci po vstupu do EU. cs
dc.format 82 s., 28 s. příloh cs
dc.format.extent 2393285 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Evropská unie cs
dc.subject makroekonomické ukazovatele cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject the European union en
dc.subject macro-economic indicators en
dc.subject marketing research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza úspěšnosti České republiky po vstupu do EU a její vnímání v oblasti podnikatelské a laické veřejnosti cs
dc.title.alternative The analysis of the Czech republic's productivity after the entrance to the EU and it's perception in the business and public sphere en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ladová, Janka
dc.date.accepted 2008-06-10
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the situation in the Czech republic before and after the entrance to the European union. The theoretical part presents the history of the EU and explains some macro-economic indicators and their contrariness. The second part analyses these individual indicators in practice and presents the results of the marketing research which is focusing on informant' ideas of the situation after the entrance to the EU. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 9763
dc.date.assigned 2008-03-21
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
pastorková_2008_bp.pdf 2.282Mb PDF View/Open
pastorková_2008_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
pastorková_2008_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account