Spolupráce studentů a fakultních učitelů v průběhu pedagogických praxí v mateřských školách
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zycháčková, Magda
|
|
dc.contributor.author |
Pospěchová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:24:08Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:24:08Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52072
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá spoluprací fakultních učitelů a studentů během souvislé praxe v mateřské škole. Teoretická část je zaměřena na definování a přiblížení souboru poznatků k pojmu fakultní učitel, student učitelství a souvislá praxe. Dále se zaměřuje na spolupráci fakultního učitele a studenta v mateřské škole, kdy zároveň poukazuje na to, jak by tato spolupráce měla vypadat a na možné problémy spolupráce během souvislé praxe. Praktická část je zaměřena na analýzu a interpretaci dat z kvantitativního šetření. Sběr dat probíhal pomocí dotazníkového šetření. Byly vytvořeny dva dotazníky, jeden byl zaměřený na fakultní učitele z mateřských škol a druhý dotazník byl zaměřený na studenty oboru Učitelství pro mateřské školy, kteří absolvovali souvislou praxi. Cílem práce je zjistit, jak vnímají studenti a fakultní učitelé spolupráci během souvislé praxe v mateřské škole. |
|
dc.format |
58 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
fakultní učitel
|
cs |
dc.subject |
mentor
|
cs |
dc.subject |
souvislá praxe
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
studenti
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
faculty teacher
|
en |
dc.subject |
mentor
|
en |
dc.subject |
continuous practice
|
en |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.subject |
students
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.title |
Spolupráce studentů a fakultních učitelů v průběhu pedagogických praxí v mateřských školách |
|
dc.title.alternative |
Cooperation of students and faculty teachers during pedagogical practices in kindergartens |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2022-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the cooperation of faculty teachers and students during continuous practice in kindergarten. The theoretical part is focused on defining and approaching the set of knowledge to the concept of faculty teachers, student teacher and continuous practice. It also focuses on the cooperation between the faculty teacher and the student in kindergarten, what this cooperation should look like and also points out the possible problems of cooperation during continuous practice. The practical part is focused on the analysis and interpretation of data from quantitative research. Data collection took place using a questionnaire survey. Two questionnaires were created, one focused on faculty teachers from kindergartens and the other questionnaire was on students in the field of Kindergarten Teacher Training who have completed continuous practice. The aim of the thesis is to find out how students and faculty teachers perceive cooperation during continuous practice in kindergarten. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60212
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account