Rozvoj vizuální gramotnosti dětí předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj vizuální gramotnosti dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Košková, Julie
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:24:07Z
dc.date.available 2022-07-15T09:24:07Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52062
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a zabývá se rozvojem vizuální gramotnosti dětí předškolního věku. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů týkajících se vizuální gramotnosti. Praktická část této bakalářské práce obsahuje sadu aktivit pro práci s vizuálními komponenty, které podporují rozvoji vizuální gramotnosti, popis realizace této sady a v závěru je uvedena evaluace sady z pohledu přihlížející učitelky mateřské školy a autorky bakalářské práce, jakožto účastníků při ověřování této sady v MŠ.
dc.format 56 s. X (67 324)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vizuální gramotnost cs
dc.subject vizuální komponenty cs
dc.subject zrakové vnímání cs
dc.subject vizuálie cs
dc.subject visual literacy en
dc.subject visual components en
dc.subject visual perception en
dc.subject visuals en
dc.title Rozvoj vizuální gramotnosti dětí předškolního věku
dc.title.alternative Development of visual literacy of preschool children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Munk, Michal
dc.date.accepted 2022-06-07
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has a theoretical-application character and deals with the development of visual literacy of preschool children. The theoretical part focuses on defining the basic terms related to visual literacy. The practical part of this bachelor thesis contains a set of activities for working with visual components that support the development of visual literacy, a description of the implementation of this set and at the end there is an evaluation of the set from the perspective of the onlooker kindergarten teacher and the author of the bachelor thesis, as participants in the verification of this set in kindergarten.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60237
dc.date.submitted 2022-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
košková_2022_dp.pdf 1.817Mb PDF View/Open None
košková_2022_op.pdf 354.9Kb PDF View/Open None
košková_2022_vp.pdf 330.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account