Rozvoj vizuální gramotnosti dětí předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Košková, Julie
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:24:07Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:24:07Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52062
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a zabývá se rozvojem vizuální gramotnosti dětí předškolního věku. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů týkajících se vizuální gramotnosti. Praktická část této bakalářské práce obsahuje sadu aktivit pro práci s vizuálními komponenty, které podporují rozvoji vizuální gramotnosti, popis realizace této sady a v závěru je uvedena evaluace sady z pohledu přihlížející učitelky mateřské školy a autorky bakalářské práce, jakožto účastníků při ověřování této sady v MŠ. |
|
dc.format |
56 s. X (67 324) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vizuální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
vizuální komponenty
|
cs |
dc.subject |
zrakové vnímání
|
cs |
dc.subject |
vizuálie
|
cs |
dc.subject |
visual literacy
|
en |
dc.subject |
visual components
|
en |
dc.subject |
visual perception
|
en |
dc.subject |
visuals
|
en |
dc.title |
Rozvoj vizuální gramotnosti dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Development of visual literacy of preschool children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Munk, Michal |
|
dc.date.accepted |
2022-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has a theoretical-application character and deals with the development of visual literacy of preschool children. The theoretical part focuses on defining the basic terms related to visual literacy. The practical part of this bachelor thesis contains a set of activities for working with visual components that support the development of visual literacy, a description of the implementation of this set and at the end there is an evaluation of the set from the perspective of the onlooker kindergarten teacher and the author of the bachelor thesis, as participants in the verification of this set in kindergarten. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60237
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account