Analýza sociálních sítí a jejich využití v institucích veřejné správy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vykydalová, Nikola
|
|
dc.contributor.author |
Krmíčková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:24:07Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:24:07Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52052
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analýza sociálních sítí a jejich využití v institucích veřejné správy a určení vhodných doporučení, která by mohla vést ke zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítích vybrané instituce. Praktická část práce byla zaměřena na analýzu sociálních sítí Památníku Tomáše Bati ve Zlíně. Tato zvolená problematika byla řešena pomocí rozhovoru se zaměstnankyní v PR a marketingu Památníku Tomáše Bati ve Zlíně. Následně bylo pomocí dotazníkového šetření zjišťováno vnímání sociálních sítí Památníku Tomáše Bati veřejností. Navržené řešení obsahuje několik doporučení týkajících se rozvoje marketingové komunikace na sociálních sítích zvolené instituce a zvýšení povědomí o dané instituci. Hlavním výsledkem práce je zjištění současného stavu marketingové komunikace na sociálních sítích Památníku Tomáše Bati ve Zlíně. |
|
dc.format |
70 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
instituce
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
veřejná správa
|
cs |
dc.subject |
institutions
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
public administration
|
en |
dc.title |
Analýza sociálních sítí a jejich využití v institucích veřejné správy |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of Social Networks and Their Use in Public Administration Institutions |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Barešová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2022-06-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis aims to analyse social networks and their use in public administration institutions and determine appropriate recommendations that could improve marketing communication on the selected institution's social networks. The practical part of the work was focused on the analysis of social networks of the Tomas Bata Memorial in Zlín. This selected issue was addressed through an interview with an employee in PR and marketing of the Tomas Bata Memorial in Zlín. Subsequently, the public's perception of the social networks of the Tomas Bata Memorial was ascertained through a questionnaire survey. The proposed solution contains several recommendations concerning the development of marketing communication on the social networks of the selected institution and raising awareness of the institution. The main result of the work is to find out the current state of marketing communication on the social networks of the Tomas Bata Memorial in Zlín. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
61599
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account