Analýza sociálních sítí a jejich využití v institucích veřejné správy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich využití v institucích veřejné správy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vykydalová, Nikola
dc.contributor.author Krmíčková, Petra
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:24:07Z
dc.date.available 2022-07-15T09:24:07Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52052
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analýza sociálních sítí a jejich využití v institucích veřejné správy a určení vhodných doporučení, která by mohla vést ke zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítích vybrané instituce. Praktická část práce byla zaměřena na analýzu sociálních sítí Památníku Tomáše Bati ve Zlíně. Tato zvolená problematika byla řešena pomocí rozhovoru se zaměstnankyní v PR a marketingu Památníku Tomáše Bati ve Zlíně. Následně bylo pomocí dotazníkového šetření zjišťováno vnímání sociálních sítí Památníku Tomáše Bati veřejností. Navržené řešení obsahuje několik doporučení týkajících se rozvoje marketingové komunikace na sociálních sítích zvolené instituce a zvýšení povědomí o dané instituci. Hlavním výsledkem práce je zjištění současného stavu marketingové komunikace na sociálních sítích Památníku Tomáše Bati ve Zlíně.
dc.format 70 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject instituce cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject veřejná správa cs
dc.subject institutions en
dc.subject marketing communications en
dc.subject promotion en
dc.subject social networks en
dc.subject public administration en
dc.title Analýza sociálních sítí a jejich využití v institucích veřejné správy
dc.title.alternative An Analysis of Social Networks and Their Use in Public Administration Institutions
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2022-06-28
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis aims to analyse social networks and their use in public administration institutions and determine appropriate recommendations that could improve marketing communication on the selected institution's social networks. The practical part of the work was focused on the analysis of social networks of the Tomas Bata Memorial in Zlín. This selected issue was addressed through an interview with an employee in PR and marketing of the Tomas Bata Memorial in Zlín. Subsequently, the public's perception of the social networks of the Tomas Bata Memorial was ascertained through a questionnaire survey. The proposed solution contains several recommendations concerning the development of marketing communication on the social networks of the selected institution and raising awareness of the institution. The main result of the work is to find out the current state of marketing communication on the social networks of the Tomas Bata Memorial in Zlín.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61599
dc.date.submitted 2022-05-20


Files in this item

Files Size Format View Description
krmíčková_2022_dp.pdf 3.621Mb PDF View/Open None
krmíčková_2022_op.docx 48.41Kb Unknown View/Open None
krmíčková_2022_vp.docx 48.67Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account