dc.contributor.advisor |
Kazík, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Štícha, David
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:24:06Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:24:06Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52040
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá podporou a sponzoringem streamerů a content creatorů značkou MADMONQ. Práce má za cíl zjistit, jaký vliv má tento sponzoring na povědomí a image značky a prodeje jejích produktů. V teoretické části jsou popsány pojmy, týkající se této problematiky: sponzoring, značka/brand, streaming, influencer marketing, event marketing. V praktické části je popsaná historie značky a její současná situace, produkt značky, sponzoring prováděný značkou a jakou formou značka komunikuje se zákazníky. Je zde proveden i marketingový výzkum dotazníkovým šetřením a navrhnuto doporučení na základě výsledků výzkumu. |
|
dc.format |
59 s. (76 034 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
MADMONQ
|
cs |
dc.subject |
Twitch.tv
|
cs |
dc.subject |
content creator
|
cs |
dc.subject |
streamer
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
sponsorship
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
MADMONQ
|
en |
dc.subject |
Twitch.tv
|
en |
dc.subject |
content creator
|
en |
dc.subject |
streamer
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.title |
Sponzoring streamerů jako nástroj budování značky MADMONQ |
|
dc.title.alternative |
Sponsorship of Streamers as a Brand Building Tool of MADMONQ |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis concerns itself with backing and sponsorship of streamers and content creators by the brand MADMONQ. The thesis aims to find out what effect this sponsorship has on the brand awareness, image of the brand and sales of the brand products. The theoretical part describes concepts related to this issue: sponsorship, brand, streaming, influencer marketing and event marketing. The practical part describes the history and current situation of the brand, the brand main products, sponsorship performer by the brand and in what form the brand communicates with its customers. In this part is also the marketing research done via online survey and the recommendation based on the results of the research is proposed. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62654
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|