Sponzoring streamerů jako nástroj budování značky MADMONQ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sponzoring streamerů jako nástroj budování značky MADMONQ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Štícha, David
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:24:06Z
dc.date.available 2022-07-15T09:24:06Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52040
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá podporou a sponzoringem streamerů a content creatorů značkou MADMONQ. Práce má za cíl zjistit, jaký vliv má tento sponzoring na povědomí a image značky a prodeje jejích produktů. V teoretické části jsou popsány pojmy, týkající se této problematiky: sponzoring, značka/brand, streaming, influencer marketing, event marketing. V praktické části je popsaná historie značky a její současná situace, produkt značky, sponzoring prováděný značkou a jakou formou značka komunikuje se zákazníky. Je zde proveden i marketingový výzkum dotazníkovým šetřením a navrhnuto doporučení na základě výsledků výzkumu.
dc.format 59 s. (76 034 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sponzoring cs
dc.subject značka cs
dc.subject MADMONQ cs
dc.subject Twitch.tv cs
dc.subject content creator cs
dc.subject streamer cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject sponsorship en
dc.subject brand en
dc.subject MADMONQ en
dc.subject Twitch.tv en
dc.subject content creator en
dc.subject streamer en
dc.subject marketing research en
dc.subject survey en
dc.title Sponzoring streamerů jako nástroj budování značky MADMONQ
dc.title.alternative Sponsorship of Streamers as a Brand Building Tool of MADMONQ
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis concerns itself with backing and sponsorship of streamers and content creators by the brand MADMONQ. The thesis aims to find out what effect this sponsorship has on the brand awareness, image of the brand and sales of the brand products. The theoretical part describes concepts related to this issue: sponsorship, brand, streaming, influencer marketing and event marketing. The practical part describes the history and current situation of the brand, the brand main products, sponsorship performer by the brand and in what form the brand communicates with its customers. In this part is also the marketing research done via online survey and the recommendation based on the results of the research is proposed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62654
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
štícha_2022_dp.pdf 1.491Mb PDF View/Open None
štícha_2022_op.pdf 244.4Kb PDF View/Open None
štícha_2022_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account