Konstrukce ruční brzdy pro automobilové simulátory
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Volek, František
|
|
dc.contributor.author |
Angelovič, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:24:06Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:24:06Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52027
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zaměřuje na konstrukci ruční brzdy pro automobilové simulátory. Teoretická část práce shrnuje současné řešení automobilových brzdových systémů včetně konkrétních řešení brzdy parkovací a ruční. Dále jsou zde rozebrány automobilové simulátory, jejich možnosti a vybavení, které se k jejich provozu používá. V praktické práci je navržena ruční brzda jako herní zařízení připojitelné k PC. Návrh probíhá formou výpočtu jednotlivých zatěžovaných částí. Důraz je kladen na volbu snímače a pružných prvků, které mají za úkol nasimulovat chod reálné hydraulické ruční brzdy. Důležitou částí je také ekonomické zhodnocení projektu a výkresová dokumentace potřebná k výrobě. |
|
dc.format |
84s |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
automobil
|
cs |
dc.subject |
brzdový systém
|
cs |
dc.subject |
ruční brzda
|
cs |
dc.subject |
konstrukce
|
cs |
dc.subject |
simulátor
|
cs |
dc.subject |
snímač
|
cs |
dc.subject |
pružiny
|
cs |
dc.subject |
automobile
|
en |
dc.subject |
brake system
|
en |
dc.subject |
handbrake
|
en |
dc.subject |
design
|
en |
dc.subject |
simulator
|
en |
dc.subject |
sensor
|
en |
dc.subject |
springs
|
en |
dc.title |
Konstrukce ruční brzdy pro automobilové simulátory |
|
dc.title.alternative |
Handbrake Design for Car Simulators |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Knedlová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2022-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the design of a handbrake for automotive simulators. The theoretical part of the thesis summarizes the current solutions of automotive braking systems, including specific solutions for parking and hand brakes. It also discusses car simulators, their capabilities and the equipment used to operate them. In the practical work, the handbrake is designed as a PC-connected gaming device. The design is carried out in the form of calculation of the individual loaded parts. Emphasis is placed on the choice of the encoder and flexible elements to simulate the operation of a real hydraulic handbrake. The economic evaluation of the project and the drawings required for production are also an important part. |
|
dc.description.department |
Ústav výrobního inženýrství |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Technologická zařízení |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Technological Equipment |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Procesní inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Process Engineering |
en |
dc.identifier.stag |
62424
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account