Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lejsal, Tomáš
dc.contributor.author Laciga, Filip
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:24:05Z
dc.date.available 2022-07-15T09:24:05Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52010
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti. V teoretické části práce jsou definovány důležité pojmy pro správné uchopení části praktické. Je zde vysvětlen marketing, jehož součástí je velmi důležitý marketingový mix popisující 4P - produkt, cena, místo a propagace; dále také marketingová komunikace a komunikační mix. Samostatnou kapitolu tvoří teorie na téma on-line nástrojů marketingové komunikace. Vybrané strategické marketingové situační analýzy definují základy pro pochopení použitých analýz v rámci praktické části, a to PESTLE analýzu, Porterův model pěti konkurenčních sil, McKinsey 7S a SWOT analýzu. Kvantitativní a kvalitativní výzkumy jsou popsány v rámci kapitoly Marketingový výzkum. Na teoretickou část plynule navazuje část praktická, ve které je na základě představených analýz definována a popisována vybraná společnost. Byla použita také metoda dotazníkového šetření. Na základě výsledků z analýz a z dotazníkového šetření jsou specifikovány návrhy a doporučení ke zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti.
dc.format 92 s. (140 530 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject analýza cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject analysis en
dc.subject marketing mix en
dc.subject survey en
dc.title Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
dc.title.alternative An Analysis of Marketing Communication of the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2022-06-28
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication in selected company. Important notions that are needed to understand the practical part of this thesis are defined in theoretical part. The marketing, marketing mix consisting of 4P - Product, Price, Place, Propagation are described; as well as marketing communication and communication mix. The separate chapter is focused on the theory of on-line tools of marketing communication. Selected strategic marketing situation analyzes define the basis for understanding the analysis used in the practical part, namely PESTLE analysis, Porter's model of five competitive forces, McKinsey 7S and SWOT analysis. Quantitative and qualitative research are described in the Marketing Research chapter. The theoretical part is continuously followed by the practical part, in which the selected company is defined and described on the basis of the presented analyzes. A questionnaire survey method was also used. Based on the results of the analyzes and the questionnaire survey, proposals and recommendations for improving the marketing communication of the selected company are specified.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61620
dc.date.submitted 2022-05-19


Files in this item

Files Size Format View Description
laciga_2022_dp.pdf 3.496Mb PDF View/Open None
laciga_2022_op.pdf 1.327Mb PDF View/Open None
laciga_2022_vp.docx 48.74Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account