dc.contributor.advisor |
Lejsal, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Laciga, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:24:05Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:24:05Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52010
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti. V teoretické části práce jsou definovány důležité pojmy pro správné uchopení části praktické. Je zde vysvětlen marketing, jehož součástí je velmi důležitý marketingový mix popisující 4P - produkt, cena, místo a propagace; dále také marketingová komunikace a komunikační mix. Samostatnou kapitolu tvoří teorie na téma on-line nástrojů marketingové komunikace. Vybrané strategické marketingové situační analýzy definují základy pro pochopení použitých analýz v rámci praktické části, a to PESTLE analýzu, Porterův model pěti konkurenčních sil, McKinsey 7S a SWOT analýzu. Kvantitativní a kvalitativní výzkumy jsou popsány v rámci kapitoly Marketingový výzkum. Na teoretickou část plynule navazuje část praktická, ve které je na základě představených analýz definována a popisována vybraná společnost. Byla použita také metoda dotazníkového šetření. Na základě výsledků z analýz a z dotazníkového šetření jsou specifikovány návrhy a doporučení ke zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. |
|
dc.format |
92 s. (140 530 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of Marketing Communication of the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2022-06-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication in selected company. Important notions that are needed to understand the practical part of this thesis are defined in theoretical part. The marketing, marketing mix consisting of 4P - Product, Price, Place, Propagation are described; as well as marketing communication and communication mix. The separate chapter is focused on the theory of on-line tools of marketing communication. Selected strategic marketing situation analyzes define the basis for understanding the analysis used in the practical part, namely PESTLE analysis, Porter's model of five competitive forces, McKinsey 7S and SWOT analysis. Quantitative and qualitative research are described in the Marketing Research chapter. The theoretical part is continuously followed by the practical part, in which the selected company is defined and described on the basis of the presented analyzes. A questionnaire survey method was also used. Based on the results of the analyzes and the questionnaire survey, proposals and recommendations for improving the marketing communication of the selected company are specified. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
61620
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-19 |
|