Domácí vzdělávání dětí školního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Kičmer, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:24:04Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:24:04Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51993
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá individuálním vzděláváním dětí v domácím prostředí. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol - teoretická východiska, individuální vzdělávání v praxi, škola a její úloha v individuálním vzdělávání. Praktická část je zaměřena na rodiny s dětmi v individuálním vzdělávání, jejich motivaci k přechodu na tento druh vzdělávání, na průběh výuky a formy přezkoušení ve škole. Cílem praktické části bylo zjistit, jak žijí rodiny s dětmi, které nenavštěvují klasickou základní školu. Pro zjištění těchto soužití byly využity případové studie. Tento výzkum může posloužit jako inspirace pro rodiče, kteří o individuální výuce uvažují anebo jejichž dětí nejsou spokojené v běžné škole. |
|
dc.format |
71s (134502 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Individuální vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
domácí škola
|
cs |
dc.subject |
domácí vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
alternativní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
individual education
|
en |
dc.subject |
home school
|
en |
dc.subject |
alternative education
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.title |
Domácí vzdělávání dětí školního věku |
|
dc.title.alternative |
Homeschooling of School Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Iva |
|
dc.date.accepted |
2022-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with individual education of children in the home environment. The theoretical part is divided into three chapters - theoretical way out, individual education in practice, school and its role in individual education. The practical part is focused on families with children in individual education, their motivation to switch to this type of education, the course of teaching and forms of examination at school. The aim of the practical part was to find out how families with children who do not attend a classic primary school live. Case studies were used to identify these coexistences. This research can serve as an inspiration for parents who are considering individual tuition or whose children are not happy in a regular school. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
61440
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account