Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané koučky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Rozehnalová, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:24:04Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:24:04Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51991
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřená na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané koučky. Konkrétně na vytvoření sociálních sítí pro propagaci. Na základě teoretických poznatků a výstupu analýz o současném stavu marketingové komunikace vybrané koučky je vytvořena SWOT analýza, která slouží jako podklad pro vytvoření projektu. V práci je návrh sociálních sítí, nákladová, časová a riziková analýza. |
|
dc.format |
111 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané koučky |
|
dc.title.alternative |
A Project of Improvement of Current Situation of Marketing Communication of a Selected Coach |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregar, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2022-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of the Master´s thesis is to improve the marketing communication of a selected coach. The creation of social networks for promotion. Based on theoretical knowledge and the output of analyses of the current state of marketing communication of the selected coach, a SWOT analysis is created, which serves as a basis for creating a project. The work contains the design of social networks, cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
61795
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account