Marketingové komunikace ŠKODA AUTO a.s. při náboru zaměstnanců z řad technicky zaměřených studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Benická, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:24:03Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:24:03Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51964
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi společnosti ŠKODA AUTO a.s. při náboru zaměstnanců z řad technicky zaměřených studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Jejím cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují postoje těchto studentů, a na základě toho navrhnout vhodný způsob komunikace a připravit marketingový komunikační mix za účelem přivedení právě těchto studentů do společnosti. První část této práce se kromě personálního marketingu a marketingových komunikací věnuje i značce zaměstnavatele a vlivu pandemie COVID-19 na nábor zaměstnanců. Druhá část této práce pak zkoumá personální marketing společnosti ŠKODA AUTO a.s. a navrhuje doporučení k získání technicky zaměřených studentů UTB, která byla definována na základě provedeného kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu. |
|
dc.format |
72 s. (92 249 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
personální marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
nábor
|
cs |
dc.subject |
lidské zdroje
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
employer branding
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
HR marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
recruitment
|
en |
dc.subject |
human resources
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
employer branding
|
en |
dc.subject |
communication tools
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace ŠKODA AUTO a.s. při náboru zaměstnanců z řad technicky zaměřených studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications of ŠKODA AUTO a.s. during the Recruitment of Technically Orientated Students of Tomas Bata University in Zlín |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rygl, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis analyzes marketing communications of ŠKODA AUTO a.s. during the recruitment of technically orientated students of Tomas Bata University in Zlín. Its aim is to identify factors which affect the attitudes of these students, suggest appropriate communication strategy and prepare marketing communication mix in order to bring these students to the company. The first part of this thesis focuses on HR marketing and marketing communications as well as on employer brand and the effect of COVID-19 pandemic on the recruitment process. The second part of this thesis analyzes marketing communications of ŠKODA AUTO a.s. and suggests recommendations for acquisition of technically orientated students of Tomas Bata University in Zlín, which were defined based on the conducted qualitative and quantitative marketing research. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62579
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account