Marketingové komunikace vybraných útulků
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové komunikace vybraných útulků |
Author: |
Kratinohová, Vendula
|
Advisor: |
Stránský, Michal
|
Abstract:
|
Předmětem bakalářské práce jsou marketingové komunikace vybraných útulků. Cílem práce je zjištění, jak je vnímána kastrace koček a zda je v souvislosti s touto tematikou vhodnější pozitivní emoce, anebo může lépe zafungovat motiv strachu. V první části práce jsou obsažena teoretická východiska, která se zabývají danou problematikou. Tyto poznatky poté slouží i v praktické části, která obsahuje charakteristiku a specifika zvolených útulků. Kromě stručné analýzy samotné komunikace útulků byly využity dvě výzkumné metody, a to dotazníkové šetření a polostrukturovaný rozhovor. Výsledkem práce je zhodnocení komunikace a doporučení, jak téma kastrace koček efektivně komunikovat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51911
|
Date:
|
2022-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
62835
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account