Globální společenské problémy v interpretaci dětí mladšího školského věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Majerčíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Kupcová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:24:00Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:24:00Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51894
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem globálních společenských problémů v interpretaci dětí mladšího školského věku. Cílem práce bylo zjistit, jak děti od první do páté třídy interpretují vybrané společenské problémy v globálním charakteru. Práce má empirický charakter. V teoretické části se autorka věnuje sumarizaci poznatků o utváření dětských naivních teorií a globálních společenských problémech. Ve výzkumné části jsou prezentována zjištění výzkumu, který byl realizován mezi dětmi od první do páté třídy, prostřednictvím analýzy interview. Zjištění byla doplněna kresbou, na které děti pracovaly vzápětí po rozhovoru. V závěru práce jsou interpretovány a porovnány výsledky výzkumu. |
|
dc.format |
95 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
naivní teorie
|
cs |
dc.subject |
dítě mladšího školského věku
|
cs |
dc.subject |
globální společenské problémy
|
cs |
dc.subject |
chudoba
|
cs |
dc.subject |
potravinový problém
|
cs |
dc.subject |
populační problém
|
cs |
dc.subject |
válečný konflikt
|
cs |
dc.subject |
terorismus
|
cs |
dc.subject |
pandemie covid-19
|
cs |
dc.subject |
naive theories
|
en |
dc.subject |
child of lower age
|
en |
dc.subject |
global social issues
|
en |
dc.subject |
poverty
|
en |
dc.subject |
hunger
|
en |
dc.subject |
population issues
|
en |
dc.subject |
war conflict
|
en |
dc.subject |
terrorism
|
en |
dc.subject |
pandemic covid-19
|
en |
dc.title |
Globální společenské problémy v interpretaci dětí mladšího školského věku |
|
dc.title.alternative |
Global Social Issues in Interpretation of Children of Lower School Age |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukšík, Ivan |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master's thesis deals with the topic of global social issues in interpretation of children of lower age. The thesis aims are to determine, how children between first and fifth grade interpret selected social issues in global measure. The thesis has an empirical character. The author summarizes the knowledge about the concept of constitutions children's naive theories and social issues in global measure. The research part presents the research outcomes that were conducted among children of lower age by analysing interviews. Children's drawing on which they worked after the interview supplemented the results. In the conclusion of the thesis, the research results are interpreted and compared. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
60134
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account