Návrh marketingové kampaně pro svatební agenturu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Fikrová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:59Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:59Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51867
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce na téma "Návrh marketingové kampaně pro svatební agenturu" v první části představuje a zpracovává teoretická východiska marketingu služeb a reklamní kampaně. Teoretická část také obsahuje popis marketingových analýz, které jsou dále využity v praktické části této diplomové práce. V druhé části jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky včetně popsání metodologie práce a samotné svatební agentury DekoLáska. Praktická část také odhaluje vnitřní a vnější prostředí agentury, vyhodnocuje kvalitativní rozhovory a dotazníkové šetření. Ve třetí, poslední části je sestaven samotný návrh reklamní kampaně s ohledem na nově navržený marketingový mix svatební agentury na základě poznatků z praktické části. Účelem reklamní kampaně je zvýšit povědomí o službách svatební agentury DekoLáska a zajistit růst poptávky, a tím i růst firmy na svatebním trhu. |
|
dc.format |
91 s. (139 488 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
svatební agentura
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
service marketing
|
en |
dc.subject |
advertising campaign
|
en |
dc.subject |
wedding agency
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
Porter 's analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové kampaně pro svatební agenturu |
|
dc.title.alternative |
Marketing Campaign Proposal for a Wedding Agency |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis on the topic "Design of marketing campaign for wedding agency" in the first part presents and processes theoretic bases of marketing services and advertising campaigns. The theoretical part of the thesis includes a description of marketing analysis, which is an advantage for the practical part of the thesis. The second part sets out goals research questions including a methodology description of the work and wedding agency named DekoLáska. The practical part presents the internal and external environment of the agency and evaluates qualitative interviews and questionnaires. The design of the advertising campaign concerning the newly designed marketing mix of the wedding agency based on knowledge from the practical part is compiled in the third part. The purpose of an advertising campaign is to raise awareness about wedding agency Dekoláska services and ensure demand growth and growth of the company in the wedding market as well. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62150
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account