dc.contributor.advisor |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Dadakdeniz Rychetská, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:59Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:59Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51866
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovým plánováním pro malé firmy. Klade si za cíl pomoci malé firmě poskytující internet v Nymburce a okolí a sestavit pro ni vhodný marketingový plán. Teoretická část se mimo jiné zabývá marketingem v prostředí malých firem, marketingovým plánováním a marketingovou strategií. Praktická část obsahuje výsledky kvantitativního výzkumu, jehož nástrojem je online dotazník distribuovaný mezi bývalé, potenciální a momentální zákazníky firmy. Dále je součástí SWOT analýza, která byla sestavena na základě rozhovorů s majitelem analyzované firmy. V projektové části je na základě všech zjištěných informací sestavený marketingový plán pro analyzovanou firmu. |
|
dc.format |
92 s. (140 442 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
marketing malých firem
|
cs |
dc.subject |
marketing lokálních firem
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
strategic planning
|
en |
dc.subject |
marketing of small companies
|
en |
dc.subject |
marketing of local companies
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Marketingový plán firmy |
|
dc.title.alternative |
Marketing Plan of a Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on marketing planning for small businesses. It aims to help a small company providing internet in Nymburk and its surroundings and to compile a suitable marketing plan for it. The theoretical part includes, among other things, information about small business marketing, marketing planning and marketing strategy. The practical part contains the results of quantitative research, the tool of which is an online questionnaire distributed among former, potential and current customers of the analyzed company. Furthermore, a SWOT analysis is included, which was compiled based on interviews with the owner of the analyzed company. In the project part, a marketing plan for the analyzed company is compiled based on all the information obtained. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
61056
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-15 |
|