Marketingový plán firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Dadakdeniz Rychetská, Tereza
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:59Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:59Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51866
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovým plánováním pro malé firmy. Klade si za cíl pomoci malé firmě poskytující internet v Nymburce a okolí a sestavit pro ni vhodný marketingový plán. Teoretická část se mimo jiné zabývá marketingem v prostředí malých firem, marketingovým plánováním a marketingovou strategií. Praktická část obsahuje výsledky kvantitativního výzkumu, jehož nástrojem je online dotazník distribuovaný mezi bývalé, potenciální a momentální zákazníky firmy. Dále je součástí SWOT analýza, která byla sestavena na základě rozhovorů s majitelem analyzované firmy. V projektové části je na základě všech zjištěných informací sestavený marketingový plán pro analyzovanou firmu.
dc.format 92 s. (140 442 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject marketing malých firem cs
dc.subject marketing lokálních firem cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.subject marketing plan en
dc.subject strategic planning en
dc.subject marketing of small companies en
dc.subject marketing of local companies en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Marketingový plán firmy
dc.title.alternative Marketing Plan of a Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on marketing planning for small businesses. It aims to help a small company providing internet in Nymburk and its surroundings and to compile a suitable marketing plan for it. The theoretical part includes, among other things, information about small business marketing, marketing planning and marketing strategy. The practical part contains the results of quantitative research, the tool of which is an online questionnaire distributed among former, potential and current customers of the analyzed company. Furthermore, a SWOT analysis is included, which was compiled based on interviews with the owner of the analyzed company. In the project part, a marketing plan for the analyzed company is compiled based on all the information obtained.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 61056
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
dadakdeniz rychetská_2022_dp.pdf 1.542Mb PDF View/Open None
dadakdeniz rychetská_2022_op.doc 117Kb Unknown View/Open None
dadakdeniz rychetská_2022_vp.pdf 49.40Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account