dc.contributor.advisor |
Šviráková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Nešporová, Daniela
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:58Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:58Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51836
|
|
dc.description.abstract |
Sociální sítě se v posledních letech staly velice účinným nástrojem, skrze který komunikují osoby, značky i politické subjekty. Práce má za cíl definovat míru a kvalitu práce předsedů stran Parlamentu České republiky ve sledovaném období a určit kvalitu jejich práce se sociálními sítěmi. První část práce se zabývá teoretickým ukotvení politického marketingu, sociálních sítí a také jejich vlivem na rozhodování. V rámci metodologie je podrobně popsán proces sběru dat pomocí obsahové analýzy, následná evaluace dat a limity práce. Výsledky šetření jsou pak zpracovány v praktické části práce, která strukturou odpovídá logickým celkům výše zmíněné obsahové analýzy a zpracovaná data interpretuje také v rámci kontextu. Součástí praktické části je také zpracování dat veřejného povolebního průzkumu výzkumnou agenturou PAQ Research týkající se voličů daných politických subjektů. Projektová část pak popisuje ideální postup při nastavování komunikační strategie na sociálních sítích politických subjektů. |
|
dc.format |
81 s. (115 789 znaků práce) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
politický marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
předsedové politických stran
|
cs |
dc.subject |
politici na sociálních sítích
|
cs |
dc.subject |
politické strany
|
cs |
dc.subject |
nová média v politickém marketingu
|
cs |
dc.subject |
political marketing
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
chairmen of political parties
|
en |
dc.subject |
politicians on social networks
|
en |
dc.subject |
political parties
|
en |
dc.subject |
new media in political marketing
|
en |
dc.title |
Sociální sítě jako nástroj politického marketingu |
|
dc.title.alternative |
The Influence of Social Networks on Building a Political Image |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štrauss, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
In recent years, social networks have become a very effective tool through which people, brands and politicial entities communicate. The thesis aims to define the amount and quality of work of the chairmen of the parties of the Parliament of the Czech Republic with social networks. The first part deals with the theoretical anchor of political marketing, social networks and their influence on decision-making. The methodology describes in detail the processes of content analysis, data evaluation and limits of work. The results of the survey are then evaluated in the practical part of the work, which is structured in accordance to the logical groups of the above-mentioned content analysis and interprets the processed data also within the context. The practical part of the thesis contains public post-election survey data provided by the research agency PAQ Research concerning the audiences of the political subjects. The project part then describes the ideal procedure for setting up a communication strategy on social networks of political entities. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59337
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-15 |
|