Možnosti zvýšení konkurenceschopnosti pokladny EuroMulti na zahraničních trzích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Samuel, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Šústková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T10:10:50Z |
|
dc.date.available |
2012-12-07T00:00:41Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5181
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zhodnocení exportních aktivit firmy Q-EX, a.s. a navrhnutí možností, které by firmě pomohli s udržením své pozice na zahraničních trzích a navrhnutí akvitit, které jí pomohou vstoupit na trhy nové. Teoretická část vysvětluje důvody pro export zemí a firem a detailně rozebírá popis procesu vstupu firem na zahraniční trhy. Analytická část prezentuje výsledky průzkumu exportních aktivit firmy Q-EX, zejména vysvětlení vlastností trezorové pokladny EuroMulti, částí jejího marketingového mixu a zkoumá proces vstupu firmy na zahraniční trhy. |
cs |
dc.format |
68 s., 9 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2606185 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2012 |
|
dc.subject |
Mezinárodní marketing
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
International marketing
|
en |
dc.subject |
Competitiveness
|
en |
dc.subject |
Competitive advantage
|
en |
dc.title |
Možnosti zvýšení konkurenceschopnosti pokladny EuroMulti na zahraničních trzích |
cs |
dc.title.alternative |
Possibilities of increased competitiveness of cash desk EuroMulti in foreign markets |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zámečník, Roman |
|
dc.date.accepted |
2008-01-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is valorise export activities of company Q-EX, a.s. and propose possibilities that can help company with maintenance her position in external markets and propose activities, which can help them enter into new markets. The theoretical part explains reasons for export of countries and companies and there is detailed description of process of entering companies into external markets. The analysis part presents the results of survey of export activities of company Q-EX; especially explaining characteristics of safe cash desk EuroMulti, parts of her marketing mix and inquire into process how the company enters into external markets. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7429
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account