Projekt zlepšení CRM ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení CRM ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Wlachová, Kateřina
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:57Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:57Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51803
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na projekt zlepšení CRM ve vybrané firmě, jejímž předmětem podnikání je výroba a prodej ocelových profilů určených pro stavebnictví, logistiku, strojírenství a automobilový průmysl. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části je literární rešerše vztahující se k problematice řízené vztahů se zákazníky se zaměřením na B2B trh a následnou implementaci systému. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. Analytická část se zaměřuje na představení vybrané firmy, analýzu současného stavu řízení vztahů se zákazníky a podmínky pro zavedení CRM. Získané poznatky z analytické části vedly ke zpracování funkčního a reálného projektu ve vybraném podniku. Závěr projektové části je podrobení projektu časové, nákladové a rizikové analýza.
dc.format 86 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject CRM cs
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject implementace CRM cs
dc.subject CRM en
dc.subject customer relationship management en
dc.subject segmentation en
dc.subject CRM implementation en
dc.title Projekt zlepšení CRM ve vybrané firmě
dc.title.alternative A CRM Improvement Project in a Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2022-06-16
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on the project of improving CRM in the selected company, whose business is the production and sale of steel profiles for construction, logistics, engineering, and the automotive industry. The work is divided into the theoretical and practical parts. The goal of the theoretical part is a literature search related to the issue of managed customer relations with a focus on the B2B market and the subsequent implementation of the system. The practical part is divided into the analytical and project part. The analytical part focuses on the introduction of the selected company, analysis of the current state of customer relationship management, and the conditions for the implementation of CRM. The knowledge gained from the analytical part led to the processing of a functional and real project in a selected company. The conclusion of the project part is the submission of project time, cost, and risk analysis.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podnikání a ekonomika podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Entrepreneurship and Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika podniku a podnikání cs
dc.thesis.degree-program Business Administration and Entrepreneurship en
dc.identifier.stag 61295
dc.date.submitted 2022-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
wlachová_2022_dp.pdf 2.504Mb PDF View/Open None
wlachová_2022_op.pdf 216.8Kb PDF View/Open None
wlachová_2022_vp.pdf 482.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account