Projekt využití Influencer marketingu a sociálních sítí v komunikaci značky ETA
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Steinbocková, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:56Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:56Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51798
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem influencerů, influencer marketingem a jejich využití pro společnost ETA. Klade si za cíl vytvořit projekt, ve kterém budou popsané možné využití influencer marketingu a sociálních sítí v marketingové komunikaci značky ETA. V této práci jsou nejprve vymezena teoretická východiska, která jsou stěžejní pro následnou analýzu. Dále jsou zde vysvětleny pojmy jako Word of Mouth marketing, influencer marketing, influenceři, včetně jejich rozřazení do skupin podle velikostí publika. V praktické části je zpracovaná analýza silných a slabých stránek firmy ETA a jejich aktuálního využívání sociálních sítí a influencerů. Poznatky z analýz jsou následně zhodnoceny s konkurencí a využity pro samotný projekt. |
|
dc.format |
98 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
influencer
|
cs |
dc.subject |
influencer marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
influencer
|
en |
dc.subject |
Influencer marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
Projekt využití Influencer marketingu a sociálních sítí v komunikaci značky ETA |
|
dc.title.alternative |
Project of Using Influencer Marketing and Social Networks in ETA Brand Communication |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Benyahya, Petra |
|
dc.date.accepted |
2022-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is about the phenomenon of influencers, influencer marketing and their using for the company ETA. The aim is to create a project with an option of using influencer marketing and social media in ETA brand marketing communication. This thesis describes a theory that is important for subsequent analysis. Furthermore, the thesis explains concepts such as Word of Mouth marketing, influencer marketing, influencers, including their classification into groups according to the size of the audience. The practical part is an analysis of strengths and weaknesses of the ETA and their current using of social media and influencers. The findings from the analyses are then evaluated and used for the project. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
61810
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account