Analýza sociálních sítí a jejich využití v B2B sektoru
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Lejsal, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Nguyen, Nam
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:56Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:56Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51781
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí v sektoru B2B. Práce je rozdělena na dvě částí. V teoretické části jsou rozebírány sociální sítě a jejich využití pro firmu, B2B trhy a marketingové nástroje. Zjištěné poznatky jsou aplikované do praktické části. V praktické části se analyzuje vybraná společnost a odvětví, ve kterém působí. Na základě provedených analýz se následně navrhuje doporučení pro zkoumaný podnik ke zvýšení efektivity využívaných sítí. Cílem práce je navrhnout zlepšení, která jsou vhodná pro podnik v rámci sociálních sítí. |
|
dc.format |
76 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové analýzy
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
LinkedIn
|
cs |
dc.subject |
YouTube
|
cs |
dc.subject |
social sites
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
market analysis
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
LinkedIn
|
en |
dc.subject |
YouTube
|
en |
dc.title |
Analýza sociálních sítí a jejich využití v B2B sektoru |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Social Networking Sites and its Use in B2B Sector |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2022-06-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the analysis of social networking sites in the B2B sector. The thesis is divided into two parts. The theoretical part discusses social networks and their use for the company, B2B markets and marketing tools. The findings are applied to the practical part. The practical part analyses the selected company and the sector in which it operates. Based on the analysis, recommendations are then proposed for the company under study to increase the effectiveness of the networks used. The aim of the thesis is to suggest improvements that are suitable for the enterprise within the social networks. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
61634
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account