Řešení projevů agresivity ve třídních kolektivech na základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Řešení projevů agresivity ve třídních kolektivech na základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Valášková, Gabriela
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:54Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:54Z
dc.date.issued 2022-01-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51732
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá řešením agresivity ve třídních kolektivech na základních školách okresu Uherské Hradiště. V teoretické části jsou popsány pojmy týkající se agrese, agresivity, šikany a rozdílů mezi nimi. Přiblíženy jsou druhy a dělení agresivity, včetně aktérů, kteří se agrese účastní. Dále pak popisuje prevenci a řešení agresivity ve školním prostředí. Praktická část zjišťuje na základě námi zvoleného kvantitativního přístupu řešení agresivity učiteli. Výzkum byl realizován pomocí dotazníkového šetření, jehož výsledky a možná doporučení pro praxi jsou prezentovány v závěru práce.
dc.format 76 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject agrese cs
dc.subject agresivita cs
dc.subject šikana cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject pedagog cs
dc.subject prevence cs
dc.subject aggression en
dc.subject aggressiveness en
dc.subject bullying en
dc.subject elementary school en
dc.subject teacher en
dc.subject prevention en
dc.title Řešení projevů agresivity ve třídních kolektivech na základní škole
dc.title.alternative Dealing with Manifestations of Aggression in Class Groups at a Primary School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Blaštíková, Lucie
dc.date.accepted 2022-05-20
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the solution to aggression in-class collective in elementary schools situated in district Uherské Hradiště. The theoretical part describes terms related to aggression, aggressiveness, bullying, and the difference between these terms. Closely described are types and divisions of aggression including the actors involved. Further describes prevention and solution to aggression in a school environment. The practical part of the thesis finds out based on our chosen qualitative approach, the solution to aggression by teachers. The research was conducted using a questionnaire survey, the results and possible recommendations for practice are presented at the end of the thesis.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 60746
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
valášková_2022_dp.pdf 3.192Mb PDF View/Open None
valášková_2022_op.docx 19.21Kb Unknown View/Open None
valášková_2022_vp.docx 23.78Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account