Sociální vztahy ve školní třídě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální vztahy ve školní třídě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Kapitánová, Erika
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:53Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:53Z
dc.date.issued 2022-01-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51707
dc.description.abstract Práce s programem SOCIOKLIMA nabízí základní online diagnostiku i podrobná zjištění k pochopení kontextu soužití žáků ve třídě. Bakalářská práce nese název Sociální vztahy ve školní třídě a účelem tohoto výzkumu bylo odhalit projevy chování zastoupené žáky vybraných 4. tříd základní školy, včetně míry subkategorie jednotlivých projevů chování. Taktéž nás zajímalo, jaká je míra sociálního začlenění žáků. V sebehodnotící části nás zajímalo, jak se liší pohled subjektivního "JÁ a reálného "JÁ a jaká je preference ideálního "JÁ u žáků vybraných 4. tříd základní školy. Byly shromážděny výsledky z programu SOCIOKLIMA, s předpokladem převládající míry kladného chování ve třídách. Naše zjištění ukázalo optimální míru sociálního začlenění. Zajímavým zjištěním bylo i srovnání výsledků subjektivního vnímání svého "JÁ a pohledu z pozice spolužáků.
dc.format 77 (116 998 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální vztahy cs
dc.subject školní prostředí cs
dc.subject prevence cs
dc.subject sebehodnocení cs
dc.subject SOCIOKLIMA cs
dc.subject Social relations en
dc.subject school environment en
dc.subject prevention en
dc.subject self-evaluation en
dc.subject SOCIOKLIMA en
dc.title Sociální vztahy ve školní třídě
dc.title.alternative Social Relations in a Classroom
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2022-05-26
dc.description.abstract-translated Work with the SOCIOKLIMA program offers basic online diagnostics as well as detailed understanding the context of pupils' coexistence in the classroom. Title of the bachelor thesis is Social relations in the classroom. The purpose of this research was to reveal the manifestations of pupil´s behavior in selected 4th grades of primary school, including the degree of subcategory of individual behaviors. We were also interested in the level of pupil´s social inclusion. In the part of self-assessment, we were interested in the differences between view of the subjective 'I' compare to the real 'I' and what is the preference of the ideal 'I' of pupils in selected 4th grades of primary school. Results from the SOCIOKLIMA program were collected, assuming a prevailing degree of positive behavior in the classrooms. Our findings proved an optimal level of social inclusion. Another interesting discovery was the comparison of the results in the subjective perception of the own "I" and the views from positions of classmates.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 61439
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
kapitánová_2022_dp.pdf 3.073Mb PDF View/Open None
kapitánová_2022_op.docx 23.70Kb Unknown View/Open None
kapitánová_2022_vp.docx 17.88Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account