Hudební činnosti podporující rozvoj čtenářské pregramotnosti dítěte předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jelénková, Libuše
|
|
dc.contributor.author |
Boudová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:53Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:53Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51706
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je teoreticko-aplikačního charakteru a zabývá se možnostmi rozvoje čtenářské pregramotnosti dítěte předškolního věku prostřednictvím hudebních činností. Cílem teoretické části je sumarizovat teoretické poznatky o hudebních činnostech, jejich využití v prostředí mateřské školy a potenciálu při rozvoji čtenářské pregramotnosti dětí. Cílem praktické části je vytvořit sadu hudebních aktivit pro děti předškolního věku zaměřenou na podporu rozvoje čtenářské pregramotnosti. Závěrečná část práce je věnována realizaci sady aktivit a její evaluaci. Na základě výsledné evaluace bylo zpracováno doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
90 s. (135 195 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hudební činnost
|
cs |
dc.subject |
čtenářská pregramotnost
|
cs |
dc.subject |
fonematické uvědomování
|
cs |
dc.subject |
musical activity
|
en |
dc.subject |
reading pre-literacy
|
en |
dc.subject |
phonemic awareness
|
en |
dc.title |
Hudební činnosti podporující rozvoj čtenářské pregramotnosti dítěte předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Musical activities supporting the development of preliteracy for preschool children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Deutscherová, Beáta |
|
dc.date.accepted |
2022-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's diploma thesis has a theoretical-applicational character and deals with possibilities of developing reading pre-literacy of preschool children through musical activities. The goal of theoretical part is to summarize theoretical knowledge about musical activities, their use in the environment of kindergarten and their potential in developing reading pre-literacy. The goal of practical part is to create a set of musical activities for preschool children focused on supporting the development of reading pre-literacy. The final part is devoted to implementation of the aforementioned set and its evaluation. On the basis of the final evaluation recommendations for practical use at the kindergarten were made. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60172
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account