Agresivní projevy dětí předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bakošová, Zlatica
|
|
dc.contributor.author |
Bajzová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:53Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:53Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51702
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou agresivních projevů dětí předškolního věku. Cílem práce je zmapovat výskyt agresivního chování u dětí předškolního věku z pohledu učitelů v náhodně vybraných mateřských školách ve Zlínském kraji. Bakalářská práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, vývojového období dítěte předškolního věku a agresivního chování dětí. Praktická část se zabývá kvantitativním výzkumem. Data pro tento výzkum byla získána pomocí dotazníkového šetření, které bylo provedeno na náhodně vybraných mateřských školách ve Zlínském kraji. Získaná data byla zanalyzována a doplněna tabulkami a grafy. |
|
dc.format |
87 s. (105 658 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
agresivní chování
|
cs |
dc.subject |
agrese
|
cs |
dc.subject |
agresivita
|
cs |
dc.subject |
dítě předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
aggressive behavior
|
en |
dc.subject |
aggression
|
en |
dc.subject |
aggressiveness
|
en |
dc.subject |
pre-school child
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.title |
Agresivní projevy dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Aggressive Behavioral Patterns of Preschool Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with aggressive behavior of pre-school children. The aim of the presented study is to investigate aggressive behaviors by children, as viewed by pre-school teachers in randomly chosen kindergartens in the Zlín region. The paper is divided into theoretical and practical part. First part defines basic terminology, the developmental stages of children and aggressive behavior of children. Practical part focuses on quantitative research. The data were obtained through surveys conducted at randomly chosen kindergartens in the Zlín region. The dataset is analyzed and supplemented with tables and graphs. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
61388
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account