Sebepoznání jako součást profesního rozvoje pracovníků v sociálních službách
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrnčiříková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Škrobová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:53Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:53Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51698
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem sebepoznáním v rámci povinného profesního vzdělávání odborných pracovníků v sociálních službách. Shrnuje požadavky na tyto pracovníky a věnuje pozornost propojení jejich vlastní identity s profesním růstem. Současně poukazuje na rizika, která s touto profesí souvisí. Uvedené aspekty dává do souvislosti s výkonem práce jako součástí života jedince, osobním sebepojetím a profesním rozvojem. V rámci praktické části se práce zaměřuje na to, jaká je úroveň odborných pracovníků v sociálních službách, a zda jim tato sebe znalost pomáhá v náročných situacích, se kterými se při výkonu práce setkávají. |
|
dc.format |
124 s. (24 975 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sebepoznání
|
cs |
dc.subject |
profesní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
pracovníci v sociálních službách
|
cs |
dc.subject |
self - knowledge
|
en |
dc.subject |
vocational training
|
en |
dc.subject |
social workers
|
en |
dc.title |
Sebepoznání jako součást profesního rozvoje pracovníků v sociálních službách |
|
dc.title.alternative |
Self-Knowledge as a Part of Professional Development of Social Services Workers |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Martincová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the topic of sefl-knowledge in the Framework of compulsory professional training of professional workers in social services. It summarizes the requirement for these workers and pays, attention to linking their own identity with professional growth. At the same time, it points to the risks, associated with the profession. It relates these aspects to work perofrmance as part of an individual's life, personal devepmnet and professional self - concept. Within the practical par, the work focuses on the level of identity of professional workers in social services and wherher this self - knowledce helps them in the challenging situations they encounter in the course of their work. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
60740
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account