Sebepoznání jako součást profesního rozvoje pracovníků v sociálních službách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sebepoznání jako součást profesního rozvoje pracovníků v sociálních službách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrnčiříková, Zuzana
dc.contributor.author Škrobová, Monika
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:53Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:53Z
dc.date.issued 2022-01-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51698
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem sebepoznáním v rámci povinného profesního vzdělávání odborných pracovníků v sociálních službách. Shrnuje požadavky na tyto pracovníky a věnuje pozornost propojení jejich vlastní identity s profesním růstem. Současně poukazuje na rizika, která s touto profesí souvisí. Uvedené aspekty dává do souvislosti s výkonem práce jako součástí života jedince, osobním sebepojetím a profesním rozvojem. V rámci praktické části se práce zaměřuje na to, jaká je úroveň odborných pracovníků v sociálních službách, a zda jim tato sebe znalost pomáhá v náročných situacích, se kterými se při výkonu práce setkávají.
dc.format 124 s. (24 975 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sebepoznání cs
dc.subject profesní vzdělávání cs
dc.subject pracovníci v sociálních službách cs
dc.subject self - knowledge en
dc.subject vocational training en
dc.subject social workers en
dc.title Sebepoznání jako součást profesního rozvoje pracovníků v sociálních službách
dc.title.alternative Self-Knowledge as a Part of Professional Development of Social Services Workers
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Martincová, Jana
dc.date.accepted 2022-05-19
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the topic of sefl-knowledge in the Framework of compulsory professional training of professional workers in social services. It summarizes the requirement for these workers and pays, attention to linking their own identity with professional growth. At the same time, it points to the risks, associated with the profession. It relates these aspects to work perofrmance as part of an individual's life, personal devepmnet and professional self - concept. Within the practical par, the work focuses on the level of identity of professional workers in social services and wherher this self - knowledce helps them in the challenging situations they encounter in the course of their work.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 60740
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
škrobová_2022_dp.pdf 3.588Mb PDF View/Open None
škrobová_2022_op.docx 17.95Kb Unknown View/Open None
škrobová_2022_vp.docx 17.48Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account