Utváření vztahů u dětí mladších tří let v prostředí mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Matušů, Renáta
|
|
dc.contributor.author |
Gregorová, Miroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:52Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:52Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51677
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je utváření vztahů u dětí mladších tří let v prostředí mateřské školy. Teoretická část se zabývá třemi důležitými oblastmi, které jsou zásadní pro tuto práci. Tyto oblasti se zaměřují na vývoj dítěte, socializaci a jeho vzdělávání. Empirická část se zabývá kvalitativně orientovaným výzkumem. Tento výzkum byl realizován prostřednictvím polostrukturovaného interview s učiteli mateřských škol. Hlavním cílem výzkumu bylo zjistit, jak probíhá podpora učitelů při utváření vztahů u dětí mladších tří let. |
|
dc.format |
61 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
utváření sociálního vztahu
|
cs |
dc.subject |
vztah učitel-dítě
|
cs |
dc.subject |
vztah dítě-vrstevníci
|
cs |
dc.subject |
social relationship formation
|
en |
dc.subject |
teacher-child relationship
|
en |
dc.subject |
child-peer relationship
|
en |
dc.title |
Utváření vztahů u dětí mladších tří let v prostředí mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Forming of Relations of Children Under Three Years of Age in Kindergarten Environment |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vašíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor thesis is the formation of relationships among children under three years of age in a kindergarten environment. The theoretical part deals with three important areas that are essential for this work. These areas focus on the child's development, socialization and education. The empirical part deals with qualitatively oriented research. This research was carried out by means semi-structured interviews with kindergarten teachers. The main goal of the research was to find out how teachers support the formation of relationships among children under the age of three. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60179
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account