dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Hudcová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T10:03:56Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T10:03:56Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5165
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce pojednává o současném stavu marketingových komunikací ve zlínské franšízové prodejně Alpine Pro. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci a její nástroje, východiska pro plán marketingové komunikace, jednotlivé části SWOT analýzy a franšízu. Praktická část Vás seznámí s představením společnosti a ohodnotí současný stav marketingových komunikací. Následuje SWOT analýza. Na základě získaných poznatků je zpracován plán integrované marketingové komunikace, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
87 s., 9 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1140620 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje komunikačního mixu
|
cs |
dc.subject |
plán marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
franšíza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.subject |
plan of marketing communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
franchise
|
en |
dc.title |
Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008 |
cs |
dc.title.alternative |
The integrated marketing communication plan of the ALPINE Pro company in Zlin for the year 2008 |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Habáň, Martin |
|
dc.date.accepted |
2008-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis discusses on actual level of marketing communication in franchise shop Alpine Pro in Zlin. The thesis is separated on theoretical and practical part. Theoretical part describes the marketing communication and its tools, resources for the plan of marketing communication, individual parts of SWOT analysis and franchise. Practical part acquaints about the company and evaluates the current position of their marketing communication. After that follows SWOT analysis. Based on the researched information is processed the integrated marketing communication plan. This plan includes the timing, the costs and potential risks. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8211
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|