dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Obadalová, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:51Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:51Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51651
|
|
dc.description.abstract |
Pro faktické pochopení spotřebitele jsou v práci popsány jednotlivé roviny a modely chování zákazníka při nákupu bioproduktů, jeho nejrůznější role a typologie. Dále jsou rozebírány jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu a faktory, kterými je spotřebitel ovlivněn při nákupu bioproduktů. Mimoto je utvořen stručný úvod do problematiky bioprodukce. Takto položen teoretický základ je dále rozvíjen v analytické části práce, která spočívá v kvantitativním marketingovém výzkumu. Byla provedena analýza zaměřující se na oblast bio kvality produktů. V práci jsou analyzovány, vyhodnoceny a interpretovány poznatky získané výzkumem. Ke konci je přistoupeno k návrhu budoucích trendů a stručnému doporučení pro obchodníky nabízející produkty v bio kvalitě. |
|
dc.format |
75 s. (117 570 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zákazník
|
cs |
dc.subject |
spotřební chování
|
cs |
dc.subject |
nákupní proces
|
cs |
dc.subject |
bio kvalita
|
cs |
dc.subject |
bioprodukt
|
cs |
dc.subject |
Consumer
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
shopping process
|
en |
dc.subject |
bio quality
|
en |
dc.subject |
bioproduct
|
en |
dc.title |
Analýza nákupního chování zákazníků zaměřená na oblast bio kvality produktů |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Customers' Shopping Behavior Focused on the Area of Bio Quality Products |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2022-06-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
For an accurate consumer understanding, the work describes the individual levels and models of customer behavior when purchasing organic products, his various roles, and typologies. Furthermore, the particular phases of the purchasing decision-making process and the factors influencing customers when purchasing organic products are discussed. In addition, a brief introduction to the issue of organic production is formed. Thus laid, the theoretical basis is further developed in the analytical part of the work, which consists of quantitative marketing research. An analysis was carried out focusing on the organic quality of products. The thesis analyzes, evaluates, and interprets the findings obtained through research. Towards the end, a proposal for future trends and a brief recommendation for traders offering organic quality products are approached. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
61637
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-17 |
|