Identifikace vyučovacích stylů učitelů prvního stupně základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace vyučovacích stylů učitelů prvního stupně základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lukášová, Hana
dc.contributor.author Pernická, Tereza
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:50Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:50Z
dc.date.issued 2021-10-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51642
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou vyučovacích stylů učitelů prvního stupně základní školy z hlediska osobnostních a pedagogických zvláštností a zohlednění učebního stylu žáka ve vyučovacím stylu učitele. V rámci této práce byla získána významná zjištění, která umožňují poukázat na zastoupení jednotlivých vyučovacích stylů u učitelů 1. stupně základní školy, hovořit o daných zvláštnostech jako o možných faktorech ovlivňujících vyučovací styl učitele a prezentovat zohlednění učebních stylů žáků v jednotlivých vyučovacích stylech učitelů v primární edukaci.
dc.format 96 s. (144 502 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vyučovací styl cs
dc.subject faktory ovlivňující vyučovací styl cs
dc.subject učební styl žáka cs
dc.subject teaching style en
dc.subject peculiarities influencing teaching style en
dc.subject pupil learning style en
dc.title Identifikace vyučovacích stylů učitelů prvního stupně základní školy
dc.title.alternative The Identification of Elementary School Teaching Styles
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Hana
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the issue of teaching styles of primary school teachers in terms of personal and pedagogical peculiarities and taking into account the student's learning style in the teaching style of the teacher. Within this work, significant findings were found. These enable to point out the individual teaching styles of primary school teachers, to discuss the peculiarities as possible factors influencing the teaching style and to present taking into account pupils' learning styles in individual teaching styles of teachers in primary education.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 60142
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
pernická_2022_dp.pdf 3.674Mb PDF View/Open None
pernická_2022_op.pdf 356.8Kb PDF View/Open None
pernická_2022_vp.pdf 353.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account