Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Voráčková, Denisa
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:50Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:50Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51640
dc.description.abstract Tato diplomová práce pojednává o sociální reklamě a jejím využití v oblasti bezpečnosti silničního provozu. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako je sociální marketing, sociální reklama a zabývá se jejich charakteristikou, vývojem a reklamními apely, které jsou v reklamě tohoto zaměření využívány. Součástí teoretické části je i samostatná kapitola týkající se bezpečnosti silničního provozu. Praktická část pojednává o organizaci BESIP, analyzuje vybrané preventivní kampaně, podává informace o tom, jakým problémům se kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu věnují a jaké apely přitom využívají. Součástí praktické části je také kvalitativní i kvantitativní výzkum, který zjišťuje, jaké problémy v oblasti silničního provozu považují lidé za významné a zkoumá, jak preventivní kampaně lidé vnímají.
dc.format 106 s. (193 132 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject bezpečnost silničního provozu cs
dc.subject preventivní kampaně cs
dc.subject BESIP cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject road safety en
dc.subject preventive campaigns en
dc.subject BESIP en
dc.title Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
dc.title.alternative Social Advertising Focused on Road Safety
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated This thesis deals with social advertising and its use in the field of road safety. The theoretical part defines the basic concepts such as social marketing, social advertising and deals with their characteristics, development and advertising appeals that are used in this kind of advertising. The theoretical part also includes a separate chapter about road safety. The practical part deals with the BESIP organization, analyses selected preventive campaigns, provides information on which problems campaigns in the field of road safety address and which appeals they use. The practical part also includes qualitative and quantitative research, that finds out which problems people consider important in the field of road traffic and examines how people perceive preventive campaigns.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62549
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
voráčková_2022_dp.pdf 2.081Mb PDF View/Open None
voráčková_2022_op.pdf 533.5Kb PDF View/Open None
voráčková_2022_vp.doc 98Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account