dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Voráčková, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:50Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:50Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51640
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce pojednává o sociální reklamě a jejím využití v oblasti bezpečnosti silničního provozu. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako je sociální marketing, sociální reklama a zabývá se jejich charakteristikou, vývojem a reklamními apely, které jsou v reklamě tohoto zaměření využívány. Součástí teoretické části je i samostatná kapitola týkající se bezpečnosti silničního provozu. Praktická část pojednává o organizaci BESIP, analyzuje vybrané preventivní kampaně, podává informace o tom, jakým problémům se kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu věnují a jaké apely přitom využívají. Součástí praktické části je také kvalitativní i kvantitativní výzkum, který zjišťuje, jaké problémy v oblasti silničního provozu považují lidé za významné a zkoumá, jak preventivní kampaně lidé vnímají. |
|
dc.format |
106 s. (193 132 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
bezpečnost silničního provozu
|
cs |
dc.subject |
preventivní kampaně
|
cs |
dc.subject |
BESIP
|
cs |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
road safety
|
en |
dc.subject |
preventive campaigns
|
en |
dc.subject |
BESIP
|
en |
dc.title |
Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu |
|
dc.title.alternative |
Social Advertising Focused on Road Safety |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with social advertising and its use in the field of road safety. The theoretical part defines the basic concepts such as social marketing, social advertising and deals with their characteristics, development and advertising appeals that are used in this kind of advertising. The theoretical part also includes a separate chapter about road safety. The practical part deals with the BESIP organization, analyses selected preventive campaigns, provides information on which problems campaigns in the field of road safety address and which appeals they use. The practical part also includes qualitative and quantitative research, that finds out which problems people consider important in the field of road traffic and examines how people perceive preventive campaigns. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62549
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-15 |
|