dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Neubauer, Jaroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:50Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:50Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51639
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tím, jak je vnímána komunikace firmy O2 Czech Republic, a. s. na sociálních sítích, a to především u profilu O2 CZ na Facebook messengeru a ve ve-řejných příspěvcích na Facebooku. V teoretické části práce je popsána historie sociálních sítí obecně, vliv sociálních sítí na firemní komunikaci, měření spokojenosti zákazníka, sentiment na sociálních sítích a nechybí zde také metodika práce. Praktická část je věnována sociálním sítím využívaných firmou O2 Czech Republic, a. s., analýze zákaznické spokojenosti v soukromé komunikaci na Facebook messengeru a také je provedeno měření spokojenosti s firmou pomocí NPS (Net Promoter Score). Dále jsou analyzovány hlavní komentáře u příspěvků značky O2 CZ na Facebooku a dáno srovnání s konkurencí. |
|
dc.format |
80 s. (95 907 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dotazník spokojenosti
|
cs |
dc.subject |
firemní komunikace
|
cs |
dc.subject |
měření spokojenosti
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
spokoje-nost
|
cs |
dc.subject |
zákaznická zkušenost
|
cs |
dc.subject |
corporate communication
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
satisfaction me-asurement
|
en |
dc.subject |
satisfaction survey
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace vybrané značky na sociálních sítích |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of a Selected Brand on Social Networks |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šviráková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the influence of the brand O2 Czech republic, a. s. on social networks. Especially how brand communication is perceived by customers in the sense of customer service. In the theoretical part is described the history of social network chan-nels, the influence of social networks on corporate communication, measuring of custo-mer satisfaction, sentiment and and there is also the methodology of thesis. The practial part describes social networks used by O2 Czech Republic, a. s. and there is also analyzed the customer satisfaction through satisfaction queistionnaire and NPS. Further are analyzed main comments on O2 CZ Facebook profile and given a comparison with the competition. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62604
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|