Názory učitelů základních škol na distanční vzdělávání v době pandemie
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Frdlíková, Vendula
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:49Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:49Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51611
|
|
dc.description.abstract |
Předložená diplomová práce se zaměřuje na zjišťování názorů učitelů na distanční vzdělávání v době pandemie. Distanční vzdělávání je tématem, které bylo v posledních dvou letech diskutováno v různých souvislostech. Cílem diplomové práce bylo sumarizovat o distančním vzdělávání teoretické poznatky a realizovat výzkumné šetření mezi učiteli prvního stupně základních škol. Výzkum byl realizován na vzorku 300 respondentů ve dvou fázích. V první fázi byl využit škálový dotazník a ve druhé strukturované interview. Z analýzy dat bylo zjištěno, že distanční vzdělávání učitelé hodnotí jak pozitivně, tak i negativně. Učitelé vyučovali převážně kombinací online a off-line výuky. Dále prokazatelně došlo u učitelů ke zlepšení dovedností v oblasti digitálních technologiích a různých aplikacích, či programech souvisejících s distančním vzděláváním. Distanční vzdělávání považují za novou cestu ve vzdělávání. |
|
dc.format |
104 s. (140 874) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
distanční vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
digitální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
formy distančního vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
e-komunikace
|
cs |
dc.subject |
distance education
|
en |
dc.subject |
digital technologies
|
en |
dc.subject |
digital literacy
|
en |
dc.subject |
forms of distance education
|
en |
dc.subject |
e-communications
|
en |
dc.title |
Názory učitelů základních škol na distanční vzdělávání v době pandemie |
|
dc.title.alternative |
Reflections of Elementary School Teachers on Distance Education in the Times of Pandemic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fenyková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented thesis focuses on finding teachers' view on distance education in the times of pandemic. Distance education is a topic that has been discussed in various contexts over the last two years. The goal of this diploma thesis was to summarize the theoretical knowledge about it and to conduct a research between elementary school teachers. The research was conducted on a sample of 300 teachers in two phases. During the first phase, a scaled questionnaire was used and a structured interview during the second phase. The data analysis revealed that teachers evaluate the distance education both positively and negatively. Teachers were teaching mostly a combination of online and offline education. Further, it is also demonstrable that teachers got better in digital technologies and in a variety of applications or programs connected to distance education. They find distance education to be a new way in education. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
60123
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account