dc.contributor.advisor |
Majerčíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Ihnátová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:49Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:49Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51601
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má aplikační charakter a je zaměřena na možnost využití badatelských aktivit v integrovaných tématech předškolního vzdělávání. Teoretická část vymezuje pojem badatelky orientovaná výuka, dále je zaměřena na bádání a poznání dětí. Teoretická část přibližuje možnost využití badatelsky orientované výuky v prostředí mateřské školy s ohledem na pedagogické strategie, specifika v podmínkách mateřské školy a na integrovaný přístup vzdělávání. V praktické části je zpracována a aplikována sada badatelských aktivit v integrovaných tématech, která byla realizována a ověřena ve vybrané mateřské škole. V závěrečné části je tato sada badatelských aktivit v integrovaných tématech evaluována. Výsledky evaluaci jsou v závěru shrnuty a na jejich základě je zpracováno doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
74 s. (75 682) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
badatelsky orientované vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
bádání dítěte
|
cs |
dc.subject |
základní badatelské aktivity
|
cs |
dc.subject |
integrované téma
|
cs |
dc.subject |
inquiry-based science education
|
en |
dc.subject |
child´s exploration
|
en |
dc.subject |
basic inquiry activities
|
en |
dc.subject |
integrated topic
|
en |
dc.title |
Badatelské aktivity dětí v integrovaných tématech předškolního vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
Research activities of children in integrated themes of preschool education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fenyková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2022-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is of application character and focuses on the possibility of using research activities in integrated topics of preschool education. The theoretical part defines the concept of researcher oriented teaching, and is also focused on research and knowledge of children. The theoretical part shows the possibility of using research -oriented teaching in the kindergarten environment with regard to pedagogical strategies, specifics in kindergarten and integrated approach of education. In the practical part is processed and applied a set of research activities in integrated topics that were realized and verified in a selected kindergarten. In the final part, this set of research activities in integrated topics is evaluated. The results of the evaluation are summarized in the conclusion and on the basis of them is prepared recommendations for the practice of kindergartens. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60232
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-29 |
|