Zapojenost digitálních influencerů do kampaní na podporu vybrané značky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Večeřová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:48Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:48Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51585
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá objasněním pojmu influencer, jejich zapojování do kampaní značek a následného vlivu na konzumenty. Teoretická část je zaměřena na objasnění základních pojmů týkajících se marketingového mixu, influencer marketingu, influencerů, druhů spoluprací a rozebírání tématu etického hlediska spolu s označováním reklamy. Praktická část se zabývá kvalitativním výzkumem, realizovaným pomocí individuálních polostrukturovaných rozhovorů. Jsou zde zodpovězeny výzkumné otázky, stanovena doporučení a možnosti využití v dalších výzkumech. |
|
dc.format |
59 s. (77 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
influencer
|
cs |
dc.subject |
influencer marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
instagramová kampaň
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
influencer
|
en |
dc.subject |
influncer marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
instagram campaign
|
en |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.title |
Zapojenost digitálních influencerů do kampaní na podporu vybrané značky |
|
dc.title.alternative |
Involvement of Digital Influencers in Campaigns to Promote the Selected Brand |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This is bachelor thesis engaged about concept clarification about infuencers and theire involvement in campaigns for brands and effect on consumer. Theoretic part is focused on clarification basic concepts relating to marketing mix, influencer marketing, influencers, kinds of cooperatinos, disassembly of topics and some ethical aspect. Practical part is focused on qualitative research, realized by individual, semi-structured interviews. At the end are answered research questions, recommendations and options for next research. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62659
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account