Zapojenost digitálních influencerů do kampaní na podporu vybrané značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zapojenost digitálních influencerů do kampaní na podporu vybrané značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Večeřová, Markéta
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:48Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:48Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51585
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá objasněním pojmu influencer, jejich zapojování do kampaní značek a následného vlivu na konzumenty. Teoretická část je zaměřena na objasnění základních pojmů týkajících se marketingového mixu, influencer marketingu, influencerů, druhů spoluprací a rozebírání tématu etického hlediska spolu s označováním reklamy. Praktická část se zabývá kvalitativním výzkumem, realizovaným pomocí individuálních polostrukturovaných rozhovorů. Jsou zde zodpovězeny výzkumné otázky, stanovena doporučení a možnosti využití v dalších výzkumech.
dc.format 59 s. (77 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject influencer cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject instagramová kampaň cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject propagace cs
dc.subject influencer en
dc.subject influncer marketing en
dc.subject social media en
dc.subject instagram campaign en
dc.subject cooperation en
dc.subject promotion en
dc.title Zapojenost digitálních influencerů do kampaní na podporu vybrané značky
dc.title.alternative Involvement of Digital Influencers in Campaigns to Promote the Selected Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated This is bachelor thesis engaged about concept clarification about infuencers and theire involvement in campaigns for brands and effect on consumer. Theoretic part is focused on clarification basic concepts relating to marketing mix, influencer marketing, influencers, kinds of cooperatinos, disassembly of topics and some ethical aspect. Practical part is focused on qualitative research, realized by individual, semi-structured interviews. At the end are answered research questions, recommendations and options for next research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62659
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
večeřová_2022_dp.pdf 1.697Mb PDF View/Open None
večeřová_2022_op.doc 118Kb Unknown View/Open None
večeřová_2022_vp.doc 113Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account