Využití tabletu v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití tabletu v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Volková, Nikol
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:48Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:48Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51573
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a zaměřuje se na využití tabletu v přirodovědném vzdělávání v mateřské škole. Teoretická část je zaměřena na možnosti využití tabletu v přírodovědném vzdělávání a na práci s e-portfoliem. Na teoretickou část navazuje praktická část s vybranými možnostmi uplatňování práce s tabletem v mateřské škole. Jejím hlavní cílem je vytvořit návrh sady aktivit s využítím tabletu v přírodě. Návrh byl poté realizován a ověřen v konkrétní mateřské škole. Následně byl návrh evaluován danými účastníky.
dc.format 49 s. (62 287 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Tablet ve vzdělávání cs
dc.subject badatelská aktivita cs
dc.subject e-portfolio cs
dc.subject tablet in education en
dc.subject research aktivity en
dc.subject e-portfolio en
dc.title Využití tabletu v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole
dc.title.alternative Use of tablets in science education in preschool
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Munk, Michal
dc.date.accepted 2022-06-08
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis is of theoretical-application character and focuses on the use of tablets in science education in kindergarden. The theoretical part is focused on the possibilities of using the tablet in science education and working with the e-portfolio. The theoretical part is followed by practical part with selecte option for applying to work with tablet in kindergarden. Its main goal is to design a set of activities using a tablet in nature. The design was then implemented and verified in specific kindergarden. Subsequently, the proposal was evaluated by the participants.
dc.description.department Fakulta humanitních studií
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60251
dc.date.submitted 2022-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
volková_2022_dp.zip 4.370Mb application/zip View/Open None
volková_2022_op.pdf 353.3Kb PDF View/Open None
volková_2022_vp.pdf 327.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account