Pozice sociálního pedagoga na základních školách pohledem učitelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pozice sociálního pedagoga na základních školách pohledem učitelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Kouřilová, Lada
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:47Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:47Z
dc.date.issued 2022-01-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51569
dc.description.abstract Tato bakalářská práce s názvem Pozice sociálního pedagoga na základní škole pohledem učitelů si klade za cíl zjistit názor učitelů na pozici sociálního pedagoga na základních školách. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů v oblastech historie sociální pedagogiky, uplatnění sociálního pedagoga a působení sociálního pedagoga na základní škole. Praktická část se věnuje vlastnímu výzkumu, který byl kvantitativního rázu. Odpovědi byly získány prostřednictvím dotazníkového šetření.
dc.format 66 s. (80 728 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject činnosti cs
dc.subject legislativa cs
dc.subject uplatnění cs
dc.subject social pedagogue en
dc.subject primary school en
dc.subject activities en
dc.subject legislation en
dc.subject application en
dc.title Pozice sociálního pedagoga na základních školách pohledem učitelů
dc.title.alternative The Role of a Social Pedagogue at a Primary School from a Teacher's Point of View
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Blaštíková, Lucie
dc.date.accepted 2022-05-26
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis, whose title is The Role of a Social Pedagogue at a Primary School from a Teacher's Point od View, aims to find out opinion of teachers on a position of a social pedagogue at the primary schools. The theoretical part is focused on the explanation of the concepts in the field of history of social pedagogy, the application of social pedagogue and the work of social pedagogue at the primary school. The practical part is dedicated to the research itself. It is a quantitative research. Answers were obtained by way of questionnaire survey.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 61451
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
kouřilová_2022_dp.pdf 3.583Mb PDF View/Open None
kouřilová_2022_op.docx 19.32Kb Unknown View/Open None
kouřilová_2022_vp.docx 18.34Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account