Transgenerační přenos stylu výchovy uvnitř rodiny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Transgenerační přenos stylu výchovy uvnitř rodiny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Blaštíková, Lucie
dc.contributor.author Kvitová, Klára
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:47Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:47Z
dc.date.issued 2022-01-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51560
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá transgeneračním přenosem výchovného stylu uvnitř rodiny pohledem současných rodičů, jakožto vychovatelů, kteří byli již dříve v roli vychovávaných jedinců. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá ze tří kapitol. První kapitola je zaměřena na rodinu, druhá se zabývá výchovou a třetí je věnována transgeneračnímu přenosu. Obsahem praktické části je kvantitativní výzkum, který se zaměřuje na to, zda v současných rodinách dochází k transgeneračnímu přenosu výchovného stylu. Data byla získána prostřednictvím standardizovaného dotazníku od Jana Čápa a Petra Boscheka, který byl upravený pro potřeby našeho výzkumu. Následně byla data zpracována a vyhodnocena podle příručky zmíněných autorů.
dc.format 60 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rodina cs
dc.subject výchova cs
dc.subject styly výchovy cs
dc.subject transgenerační přenos cs
dc.subject family en
dc.subject education en
dc.subject education style en
dc.subject transgenerational transmission en
dc.title Transgenerační přenos stylu výchovy uvnitř rodiny
dc.title.alternative The Transgenerational Transmission of a Style of Education inside a Family
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the transgenerational transmission of style of education inside the family from the perspective of the current parents as an educator who were in the past in the role of educated individuals. The whole thesis is divided into the theoretical and the practical part. The theoretical part consists of three chapters. The first chapter is focused on the family, the second deals with the education and the third is dedicated to transgenerational transmission. The content of the practical part is the quantitative research that focuses on whether there is a transgenerational transmission of style of education inside the family. The data were obtained through the standardized questionnaire from Jan Čáp and Petr Boschek, which has been adapted for the needs of our research. Then the data were processed and evaluated according to the manual by the mentioned authors.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 61024
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
kvitová_2022_dp.pdf 1.391Mb PDF View/Open None
kvitová_2022_op.docx 16.80Kb Unknown View/Open None
kvitová_2022_vp.docx 17.44Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account