dc.contributor.advisor |
Taraba, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Náplavová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T09:50:19Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T09:50:19Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5153
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické části je získána informace, která umožňuje nový pohled na propagaci Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a dává návod jak stanovit marketingový plán při použití taktických elementů marketingové komunikace a reklamního mixu. Marketingová komunikace by měla být založena na chování a zpracování informačních potřeb určitého druhu cílové skupiny. Nejprve jsem použila v teoretické části hlavní myšlenky P. Kotlera, Chrise Filla , D.L Kurtze, ale i jiné informační prameny. Na začátek je důležité zdůraznit komunikační proces, který bych ráda zefektivnila pomocí přímého marketingu a jeho instrumentů. V analytické části je ve zkratce zmíněn zajimavý vznik programu Erasmus, v náznacích uvádím i program Sokrates (část programu Erasmus) , ale v práci se chystám zaměřit zvláště na program Erasmus, protože program Sokrates je více individualní (studenti si hledají sami možnost vyššího vzdělání - Ph. D.). Použila jsem krátký průzkum s odpověďmi Erasmus studentů, kteří studovali ve Zlíně ve školním období 2006/2007 a zimním semestru 2007, za účelem zjistit současnou kvalitu Buddy systému na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Domnívám se, že spokojenost bývalých Erasmus studentů je pro univerzitu nejlepší reklama. Hlavní průzkum vychází z odpovědí studentů, kteří ve Zlíně nikdy nestudovalia mohou být objektivní. Pokračování průzkumu nabízí nové možnosti propagačních aktivit. Vídím zde velkou šanci pro univerzitu získat nové studenty programu Erasmus a rozšířit možnosti mezinárodní spolupráce. |
cs |
dc.format |
65.s |
cs |
dc.format.extent |
365930 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Klíčová slova: Reklama
|
cs |
dc.subject |
propagace prodeje
|
cs |
dc.subject |
přímí marketing
|
cs |
dc.subject |
osobní kontakt
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační proces
|
cs |
dc.subject |
reklamní plán
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
hypotéza
|
cs |
dc.subject |
náklady na komunikaci
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
program Erasmus
|
cs |
dc.subject |
Keywords: The advertising
|
en |
dc.subject |
the sales promotion
|
en |
dc.subject |
the direct marketing
|
en |
dc.subject |
the personal contact
|
en |
dc.subject |
the marketing communication
|
en |
dc.subject |
the communication process
|
en |
dc.subject |
the advertising plan
|
en |
dc.subject |
the marketing research
|
en |
dc.subject |
the hypothesis
|
en |
dc.subject |
the costs of the communication
|
en |
dc.subject |
the questionnaire
|
en |
dc.subject |
program Erasmus
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně s partnerskými institucemi v programu Erasmus |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of marketing communication influence of Tomas Bata University in Zlín with partner institutions in program Erasmus |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šviráková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2008-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The information extracted from the theoretical part is the possibility to advertise the Tomas Bata University in Zlín and how to create a marketing plan which will be executed by using the tactical elements of the Marketing Communication, or Promotion Mix. Marketing communication should be grounded in the behaviour and information processing needs and style of the target audience. Firstly in the theory, I have chosen opinions of Philip Kotler, Chris Fill, David L. Kurtz and other resources. For the first contact it is important to highlight the communication process which I would like to make more effective through direct marketing and its instruments. Secondly in the analytical part there is an essay about the creation of the Erasmus program, there is also short mention about the Socrates program (a part of program Erasmus). I am going to focus in particular on the Erasmus program because Socrates is more individual program then program Erasmus (Socrates - students and teachers are searching for Ph.D. programs and other higher education). I used short research with responses from the Erasmus students who have been studying in Zlín in order to find out what is the current level of the Buddy system. From my point of view their content is the most favorable publicity for TBU in Zlín. The main survey avail of the responses of the international students who have never been studying at the University in Zlín, they have more objective views. The next main part of analytical part is marketing research where I looked about new opportunities for TBU's advertising activities. That is the chance how to attract new Erasmus students and provide new possibilities of international cooperation TBU in Zlín. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9783
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-21 |
|
utb.result.grade |
B |
|