Rozvoj sociálních dovedností dětí předškolního věku z pohledu učitele

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj sociálních dovedností dětí předškolního věku z pohledu učitele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tallová, Barbora
dc.contributor.author Kadlčková, Gabriela
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:46Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:46Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51538
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématem sociálních dovedností dětí předškolního věku. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá pojmem sociální dovednost. Dále také shrnuje poznatky o sociálním vývoji dítěte předškolního věku, o socializaci dítěte a popisuje rozvoj sociálních dovedností. V praktické části jsou uvedeny výsledky kvantitativně orientovaného výzkumu, který byl realizován formou dotazníkového šetření. Cílem této práce bylo zjistit, jaký pohled mají na rozvoj sociálních dovedností dětí učitelé mateřských škol.
dc.format 65 s. (86 350 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject prosociální chování cs
dc.subject socializace cs
dc.subject sociální dovednost cs
dc.subject sociální učení cs
dc.subject prosocial behavior en
dc.subject socialization en
dc.subject social skill en
dc.subject social learning en
dc.title Rozvoj sociálních dovedností dětí předškolního věku z pohledu učitele
dc.title.alternative Development of social skills of preschool children from the teacher´s point of view
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jirásek, Ivo
dc.date.accepted 2022-06-01
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the topic of social skills of preschool children. The work is divided into two parts, the theoretical and practical part. The theoretical part deals with the concept of social skill. It also further summarizes the knowledge about the social development of a preschool child, about the child´s socialization and describes the development of social skills. In the practical part we present the results of quantitatively oriented research, which was carried out in the form of a questionnaire survey. The aim of thesis was to find out what kind of view the preschool teachers have on the development of children´s social skills.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60190
dc.date.submitted 2022-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
kadlčková_2022_dp.pdf 1.813Mb PDF View/Open None
kadlčková_2022_op.pdf 363.7Kb PDF View/Open None
kadlčková_2022_vp.pdf 334.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account