dc.contributor.advisor |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Oppeltová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:45Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:45Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51512
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá tématem customer journey mladých designérů v rámci soutěží. Cílem práce bude zjistit motivací a přínos pro mladé designéry nejen při zapojení do soutěží, ale i při navazující spolupráci. V teoretické části jsou nadefinovány pojmy jako marketing kultury a Art marketing. Dále bude zmíněna marketingová strategie, marketingová komunikace a plán, customer journey i mapping. Nahlíženo bude i na spotřebitele a jeho chování, potřeby a motivace. Je zde také uvedena metodika práce, která obsahuje cíl a účel výzkumu, také metodu šetření, výzkumné otázky a bude definován obecný profil respondentů. Praktická část se věnuje výsledkům kvalitativního šetření mezi designéry a členy festivalu. |
|
dc.format |
68s. (90 100 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
cesta zákazníka
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
potřeby
|
cs |
dc.subject |
Art marketing
|
cs |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
customer journey
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
need
|
en |
dc.subject |
Art marketing
|
en |
dc.title |
Customer journey mladých designérů v rámci soutěží |
|
dc.title.alternative |
Customer Journey of Young Designers in Competitions |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the topic of customer journey of young designers in competitions. The aim of the work will be to find out the motivation and benefits for young designers not only in participating in competitions, but also in subsequent cooperation. The theoretical part defines concepts such as cultural marketing and art marketing. Furthermore, the marketing strategy, marketing communication and plan, customer journey will be mentioned and mapping. The consumer and his behavior, needs and motivation will also be viewed. There is also a methodology of work, which contains the goal and purpose of the research as well as the survey method, research questions and the general profile of the respondents will be defined. The practical part deals with the results of a qualitative survey among designers and members of the festival. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62644
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|