Výuka seniorů na U3V pohledem lektora

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výuka seniorů na U3V pohledem lektora

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrnčiříková, Zuzana
dc.contributor.author Čechová, Lucie
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:44Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:44Z
dc.date.issued 2022-01-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51492
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá pohledem lektora na vzdělávání seniorů na univerzitě třetího věku. První kapitola teoretické části charakterizuje seniora a seniorský věk, vysvětluje význam vzdělávání pro seniory, popisuje specifika, formy a metody. Druhá kapitola je věnována vzniku a organizační struktuře univerzity třetího věku. Třetí kapitola se zaměřuje na lektora seniorského věku, zabývá se také jeho kompetencemi a profesními požadavky. Praktická část navazuje na část teoretickou, jsou zde popsány výzkumné cíle, výzkumné otázky a interpretace výzkumu. Výzkum je realizován na základě kvalitativního přístupu za pomoci polostrukturovaných rozhovorů. Praktická část se zabývá otázkou "Jaký pohled zaujímají lektoři ke vzdělávání na univerzitě třetího věku?"
dc.format 71 s. (125 060)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject lektor cs
dc.subject univerzita třetího věku cs
dc.subject senior cs
dc.subject kompetence cs
dc.subject lecturer en
dc.subject the university of the third age en
dc.subject senior en
dc.subject competence en
dc.title Výuka seniorů na U3V pohledem lektora
dc.title.alternative The Senior Citizen Education at University of the Third Age from the Perspective of Lecturers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Včelařová, Hana
dc.date.accepted 2022-06-01
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the lecturer's view on the education of seniors at the university of the third age. The first chapter of the theoretical part characterizes seniors and senior age, explains the importance of education for seniors, describes its specifics, forms and methods. The second chapter is devoted to the origin and organizational structure of the university of the third age. The third chapter focuses on the lecturer of the senior age, also deals with his competencies and professional requirements. The practical part follows the theoretical part, there are described the research goals, research questions and interpretations of research. The research is carried out on the basis of a qualitative approach with the help of coding semi-structured interviews. The practical one deals with the question "What is the view of lecturers on education at the university of the third age?".
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 60754
dc.date.submitted 2022-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
čechová_2022_dp.pdf 1.946Mb PDF View/Open None
čechová_2022_op.docx 17.12Kb Unknown View/Open None
čechová_2022_vp.docx 17.04Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account